| کد مطلب: ۱۰۸۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

دست رد لژیونر انگلیسی به سینه استقلال

اللهیار صیادمنش بازیکن هال سیتی انگلیس در واکنش به شایعه انتقالش به باشگاه استقلال در اظهارنظری جدید این موضوع را تکذیب کرده است.

دست رد لژیونر انگلیسی به سینه استقلال

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از افکار نیوز؛ در روزهای اخیر و پس از مطرح شدن اسامی مختلفی برای اضافه شدن به استقلال در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات نام اللهیار صیادمنش هم بر سر زبان‌ها افتاد.

اللهیار صیادمنش درباره موضوع پیشنهاد باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود جواد نکونام و یا یکی از مدیران باشگاه استقلال با او درباره اضافه شدن به این تیم در نیم فصل دوم صحبت‌های مقدماتی را مطرح کرده گفت: من هم این خبر را در موبایلم دیدم ولی واقعاً فقط همان‌جا بود که این خبر را شنیدم. ضمن اینکه هیچکس با من یا آژانس نقل و انتقالاتی که با آن کار می‌کنم در این باره حرفی نزده است.

وی افزود: فعلاً همه فکر و ذکرم باشگاه هال سیتی و برنامه هایم در تیم باشگاهی‌ام است. می‌دانم در چنین شرایطی فکر کردم به مسائل دیگر به هیچ وجه به صلاح خودم نیست و قطعاً روی عملکردم تاثیر منفی خواهد گذاشت.

یکی از افراد صمیمی با صیادمنش درباره همین موضوع به خبر ورزشی گفت: من خودم مدتی قبل در این باره با اللهیار حرف زدم و به او گفتم اگر پیشنهادی از ایران داشته باشی حاضری برگردی و در لیگ برتر فوتبال بازی کنی؟

او گفت این برایم در حال حاضر با ۲۲ سال سن نوعی برگشت به عقب محسوب می‌شود. من باید رو به جلو و به جاهای بالاتر فکر کنم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار