| کد مطلب: ۱۰۸۲۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

تست‌شو، دانش بنیان شد

سامانه تست شو ، ابزاری بصری هست که با استفاده از یک فناوری هوشمند با قابلیت ارزیابی چند وجهی و یکپارچه به سازمان ها این امکان را می دهد که با استفاده از داده‌هایی که از وضعیت فعلی سازمان جمع‌آوری می‌شود، به مدیران کمک می‌کنند تا شاخص‌های کلیدی رفتاری و عملکردی و سایر معیارها را به صورت یکپارچه و تجمیعی تجزیه و تحلیل و گزارش‌گیری کنند و در راستای استخدام، جانشینی، برنامه‌ریزی و بهبود و توسعه‌ی مدرن نیروی انسانی در تمام سازمان پیاده‌سازی و اجرا ‌شود .

تست‌شو، دانش بنیان شد

شرکت «آرسس راهکار ارتباطات » با نام تجاری «تست‌شو» موفق به اخذ صلاحیت مرکز فن‌آوری و نوآوری ریاست جمهوری بعنوان یک «شرکت دانش بنیان» شد.

حمید قدمگاهی، مدیر عامل شرکت « آرسس راهکار ارتباطات »، با اعلام این خبر گفت: این شرکت به عنوان یک شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، از سوی معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری، حائز رتبه شرکت دانش بنیان شد.وی افزود: جمعی از متخصصین فناوری اطلاعات، اساتید دانشگاه، روانشناسان ، مدیران عامل ، فعالان حوزه کسب و کار گرد هم آمدند تا با تمرکز بر مدیریت مدرن منابع انسانی با انجام تحقیقات گسترده ، جمع‌آوری اطلاعات از منابع دانشگاهی با استاندارد های جهانی نسبت به راه‌اندازی سامانه ارزیابی سازمانی اقدام نمایند .

سامانه تست شو ، ابزاری بصری هست که با استفاده از یک فناوری هوشمند با قابلیت ارزیابی چند وجهی و یکپارچه به سازمان ها این امکان را می دهد که با استفاده از داده‌هایی که از وضعیت فعلی سازمان جمع‌آوری می‌شود، به مدیران کمک می‌کنند تا شاخص‌های کلیدی رفتاری و عملکردی و سایر معیارها را به صورت یکپارچه و تجمیعی تجزیه و تحلیل و گزارش‌گیری کنند و در راستای استخدام، جانشینی، برنامه‌ریزی و بهبود و توسعه‌ی مدرن نیروی انسانی در تمام سازمان پیاده‌سازی و اجرا ‌شود .

مزیت‌ها و نقاط قوت سامانه :

✅این سامانه امکان ارزیابی شاخص‌های پیچیده‌ی رفتاری و عملکردی کل سازمان به صورت فردی و گروهی را فراهم کرده است .

✅از دیدگاه شرکت‌کنندگان در آن، رویکردی بی‌طرفانه دارد و ابزاری معتبر است .

✅در چهار گام اصلی جذب ، نگهداشت ، توسعه و آموزش در کنار سازمان ها

✅ساده‌سازی درک شاخص‌های تحلیلی رفتاری و داده‌های عملکرد کسب و کار .

✅امکان ارائه گزارش تناسب شغل با شاغل ، نرخ ترک کار، نرخ رضایت شغلی ، میزان وجدان کاری ، فرسودگی شغلی، میزان تیم پذیری، میزان استرس پذیری و میزان وفاداری

✅بررسی مؤلفه های هوش هیجانی و دلایل افزایش و کاهش تعهدات سازمانی

✅در ماژول مدیریت عملکرد ارائه و دریافت بازخورد عملکرد کارکنان در زمان کوتاه تری انجام میشود و تاثیر مثبتی در انگیزه ، نگه داشت و ماندگاری نیروها دارد.

✅در ماژول کارجو کارفرما میتواند استخدامی داده محور در مدت زمان کوتاه تر و انتخابی دقیق تر داشته باشد

تجزیه و تحلیل داده ها به عنوان یک ابزار کلیدی برای به دست آوردن الگوهای پیچیده رفتاری و بینش های منطقی عمل می کند. به طور خلاصه، تجزیه و تحلیل داده ها به تقویت و توسعه راه حل های بهینه تر و رشد کسب و کار کمک می کند که تمامی این موارد با تست های سازمانی و مدیریتی و همچنین سامانه ارزیابی سازمانی صورت میگیرد.

تست های پر مخاطب

آزمون میزان مهارت شنود مؤثر مدیران و کارکنان:

یکی از آزمون مدیریتی و سازمانی  است که با ارزیابی گفت و شنود مؤثر، مهارت‌های شنیداری و ارتباطی فرد را ارزیابی می‌کند. داشتن مهارت شنود مؤثر، یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند به بهبود کیفیت روابط سازمانی و رضایت شغلی کارکنان کمک کند.آزمون میزان مهارت شنود مؤثر مدیران و کارکنان، یک ابزار روان‌شناسی است که با استفاده از سوالات و تمرینات، میزان توانایی فرد در شنیدن و فهمیدن اطلاعات به خوبی را سنجیده و ارزیابی می‌کند. این آزمون معمولاً برای افزایش توانایی مدیران و کارکنان در فهمیدن نیازها و مسائل مرتبط با کاربردی و افزایش کارایی و بهبود ارتباطات میان آن‌ها به کار گرفته می‌شود.

تست شخصیت شناسی انیاگرام:

یک پرسشنامه روانشناختی 145 سواله است که آزمون دهندگان را به 9 تیپ شخصیتی مختلف تقسیم بندی میکند که الگوی متفاوتی از احساس و عمل دارد که ناشی از یک انگیزه عمیق یا جهان بینی است. این تست فقط به شما در مورد نقاط قوتی که دارید صحبت نمیکند، بلکه کاستی‌ها و ضعف‌های شما رو نیز برایتان بازگو میکنه.

تست MBTI:

تست MBTI تستشو آزمونی است جهت شخصیت شناسی و خودشناسی. بر اساس تست تایپ شخصیت افراد به 16 تیپ شخصیتی تقسیم می شوند. شناخت تیپ شخصیتی شما کمک شایانی به شناخت نقاط ضعف و قوت، علاقمندی و تنفرات، شغل مناسب شما و سازگاری شما با دیگر افراد می کند.

 

هوش هیجانی (EQ) :

هوش هیجانی را به توانایی مدیریت احساسات خود و درک احساسات افراد اطرافتان می گویند. پنج عنصر کلیدی برای EQ وجود دارد: خودآگاهی ، خود تنظیمی ، انگیزه ، همدلی ، مهارت های اجتماعی. شما میتوانید با انجام تست هوش هیجانی تست شو میزان EQ و بلوغ در عواطف و رفتار هایتان در رو به رو شدن با افراد را بسنجید.

دیسک (DISK):

تست رفتارشناسی دیسک تستشو یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین ابزارها برای ارزیابی و شناخت ویژگی‌های شخصیتی فرد است. این تست براساس چهار عامل اصلی شامل

  1. جهت‌گیری رفتاری (Dominance)

  2. تاثیرپذیری (Influence)

  3. پایان‌ناپذیری (Steadiness)

  4. دقت‌گرایی (Conscientiousness)

ساختار‌دهی شده است. این تست به شکل پرسشنامه‌ای طراحی شده است که افراد را به پاسخ‌دهی به سوالات مختلف درباره نحوه رفتار و واکنش‌هایشان در موقعیت‌های مختلف ترغیب می‌کند.

تست میزان تیم پذیری مدیران و کارکنان:

تعامل و مشارکت کارکنان در سازمان‌ها، موضوعی گسترده و پیچیده است. با شناخت سطح مشارکت و تعامل کارکنان، می‌توان نسبت به بهبود این تعامل، از روش‌های موجود کمک گرفته و در نهایت به بلوغ سازمانی کمک زیادی کرد.

آزمون حاضر به شما کمک می‌کند که بدانید آیا دارای روحیه تیم‌پذیری هستید و تا چه میزان فردی مشارکت‌کننده، پیشنهاد دهنده، یاری دهنده و مسئولیت پذیر در امور تیمی و کار گروهی می‌باشید.

تست نئو فرم بلند (NEO PI-R):

یکی از پرکاربردترین ابزارها برای ارزیابی و سنجش ویژگی‌های شخصیتی براساس مدل پنج عاملی است. این تست به صورت پرسشنامه‌ای طراحی شده است و شامل 240 سوال است که به افراد کمک می‌کند تا ویژگی‌های مهم شخصیتی خود را از جمله توانایی‌ها، خصوصیات و ویژگی‌های رفتاری، هیجانی و اجتماعی خود را شناسایی کنند.

آزمون کهن الگو قهرمان درون:

زمانی که کهن الگوهای قهرمان درون به درستی شناسایی شوند، شخصیت، قهرمان درون را منعکس میکنند و برای همسویی بهتر تیپ شخصیتی با شخصیت‌های خاص خود را شکل می‌دهند. ایده کهن الگوها نسبتاً جهانی است و ممکن است به ویژه به عنوان یک ابزار برای جهت دهی مدیران برند که به دنبال تمرکز بر تلاش های تیم خود هستند، موثر باشد.

تست کلیفتون:

نوعی تست روانسنجی است که به افراد کمک میکند با تبدیل ویژگی های شخصی به نقاط قوت ، به پتانسیل کامل خود دست یابند. به این ترتیب، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که این تست را به میل خود انجام دهند و از آن برای مشخص کردن مسیرهای شغلی یا مهار استعدادهای خود از طریق یک برنامه توسعه گسترده‌تر استفاده کنند.

تست هالند:

یکی از ویژگی‌های بارز آزمون استعدادیابی هالند، شناسایی عمدهٔ علاقه‌ها و استعدادهای فرد است. این آزمون با بررسی شش نوع عمدهٔ شغلی شامل واقع‌بین، اجتماعی، هنری، تحقیقاتی، کارآفرینانه و همچنین کویری، به فرد کمک می‌کند تا علاقه‌ها و استعدادهای خود را در هر کدام از این زمینه‌ها شناسایی کند.

تست هوش کتل:

این آزمون 16 عامل را همچون میزان ثبات عاطفی، سرزندگی ،امنیت اجتماعی و.... را بررسی میکند به دلیل اعتبار بالای علمی آزمون 16 عامل شخصیتی کتل، این آزمون در طیف وسیعی از زمینه ها استفاده می شود. آزمون 16 عامل شخصیتی کتل در محیط های مختلف صنعتی، سازمانی، تحقیقاتی، آموزشی و پزشکی گرفته شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

تست طرحواره یانگ فرم کوتاه:

اگر به دنبال اندازه‌گیری سطح اضطراب، افسردگی، و استرس در خود یا دیگران هستید، آزمون طرحواره یانگ فرم کوتاه (Young) را امتحان کنید. این ابزار روانشناختی، به عنوان یک تست ارزیابی موثر، بر اساس مدل طرحواره‌ای در روانشناختی طراحی شده است. با استفاده از تست یانگ فرم، شما می‌توانید با اطمینان و به دقت، اعتقادات و الگوهای رفتاری ناسالم خود یا دیگران را که ممکن است به تشدید اضطراب، افسردگی و استرس منجر شوند را ارزیابی کنید.

تست تفکر استراتژیک:

تفکر استراتژیک یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در مدیریت است که به صورت گسترده در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست، اقتصاد، بازرگانی، فناوری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از روش‌های معتبر برای اندازه‌گیری میزان تفکر استراتژیک، آزمون میزان تفکر استراتژیک است که با توجه به فرآیند شناختی و رویکردهای مختلف در تفکر استراتژیک، برای سنجش مهارت‌های شناختی و فکری افراد در زمینه تصمیم‌گیری استراتژیک به کار می‌رود.

آزمون تفکر استراتژی تستشو شامل 40 سؤال است که به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا درک بهتری از توانایی‌های استراتژیک خود پیدا کنند و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. هدف از طراحی این آزمون، ارزیابی توانایی‌های استراتژیک افراد و سازمان‌ها به‌منظور بهبود عملکرد و افزایش کارآیی در محیط کسب‌وکار است. در آزمون میزان تفکر استراتژیک به بررسی ساختار آزمون، روش‌های اجرای آن و همچنین بررسی دقیق نتایج آزمون و تحلیل آن‌ها پرداخته می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار