| کد مطلب: ۱۰۸۰۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

الاتحاد بدون بنزما و رومارینیو مقابل سپاهان

روزنامه الریاضیة عربستان نام پنج بازیکن خارجی الاتحاد برای دیدار با سپاهان را اعلام کرد.

الاتحاد بدون بنزما و رومارینیو مقابل سپاهان

به گزارش ورزش سه، الاتحاد در این فصل از مسابقات، ۱۰ بازیکن خارجی را در اختیار دارد که طبق قوانین لیگ حرفه‌ای عربستان، توانست نام تنها هشت نفر از آنها را به ثبت برساند.

ژوتا و احمد حجازی بازیکنانی هستند که در مسابقات لیگ و جام حذفی به میدان نمی‌روند ولی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای حضور در ترکیب تیم خود ندارند.

در این میان و طبق قوانین ACL، الاتحاد به مانند سایر تیم‌ها، تنها می‌تواند نام پنج بازیکن را در روز مسابقه وارد لیست خود کند و این تیم برای بازی فردا برابر سپاهان نیز نام نفرات مورد نظر خود را مشخص کرده است.طبق اعلام روزنامه الریاضیة، گایاردو برای بازی مقابل سپاهان تصمیم گرفته است تا احمد حجازی، لوئیز فیلیپه، فابینیو، ژوتا و عبدالرزاق حمدالله را وارد لیست خود کند تا در صورت نیاز، آنها به میدان بروند.

بدین ترتیب گایاردو روی نام ایگور کورونادو و مارسلو گروهه خط قرمز کشید. پیش از این نیز رومارینیو، انگولو کانته و کریم بنزما، به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده بودند.

لازم به ذکر است که این نخستین بازی فصل احمد حجازی مصری برای الاتحاد است. کاپیتان پلنگ‌ها در پایان فصل قبل دچار پارگی رباط صلیبی شده بود و فردا در بازی مقابل سپاهان، برای اولین بار به میدان می‌رود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار