| کد مطلب: ۱۰۷۷۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد

سپاهان مقصر نبود، ناظر فرار کرد و پیدا نشد؟

یعنی باید باور کنیم که ناظر تاجیکستانی مسابقه با اعلام لغو بازی، از استادیوم فرار کرده است؟! و دست مسوولان سپاهان در سطح شهر اصفهان هم به او نرسیده است تا یک فرم را به او تحویل دهند.

سپاهان مقصر نبود، ناظر فرار کرد و پیدا نشد؟

رسوایی بزرگ مدیریتی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در ماجرای لغو بازی با الاتحاد عربستان با اعلام جزئیات رد دعوا به دلیل ایراد شکلی اعتراض و طی نشدن مراحل قانونی، ادامه پیدا کرده است.

بعد از گردوخاک اولیه باشگاه سپاهان که حالا با افشاگری شبکه سه مشخص شده که تنها مصرف داخلی داشته و مطالب کذب و دروغ به خورد هوادار ایرانی داده شده بود، حالا این باشگاه وارد واقعیت ماجرا شده و نمی توان بیش از این حقیقت را کتمان کند.

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته شده که باشگاه ایرانی در موعد مقرر به لغو بازی اعتراض نکرده است و حتی فرم قانونی اعتراض اولیه در محدوده بازی را پر نکرده است.  سپاهان که با تاکید و دستور ای اف سی اجازه افشای محتویات پرونده را ندارد با ادعای یک منبع موثق در اصفهان به رسانه‌ها پاسخ می‌دهد و نمی‌تواند راسا و صراحتا جواب تشکیلات مافیایی فوتبال در آسیا را بدهد.  بد وضعیتی است؛ باشگاهی که با حکم سه بر صفر بازنده شده، از انتشار دلایل حق‌کشی هم محروم است!!

  با اینحال این منبع آگاه ادعای عجیب و غریبی مطرح کرده که به داستان سرایی شبیه است تا ادله محکمه پسند:  باشگاه سپاهان اقدامات لازم در مورد شکایت از تیم الاتحاد و ناظر بازی را همان شب مسابقه و در زمان مقرر انجام داده است اما ناظر بازی پس از دستور لغو مسابقه، با اعلام اینکه بنای برگزاری جلسه اضطراری در هتل محل اقامت خود را دارد در ساعت هشت و بیست دقیقه شب، ورزشگاه نقش جهان را ترک می‌کند. گویا ناظر با شتابزدگی ورزشگاه را ترک می‌کند تا عملاً دسترسی به او ناممکن شود.

این در شرایطی است که طبق روال معمول در مسابقات آسیایی، ناظر باید تا دقایقی بعد از پایان بازی در محل استادیوم حضور داشته باشد.   گفته می‌شود AFC شکایت سپاهان را با توجیه عدم تحویل فرم شکایت در مهلت مقرر رد کرده است. پس از این موضوع باشگاه سپاهان از AFC به مراجع مربوطه شکایت کرده و آماده برگزاری جلسات پیرامون آن است.   یعنی باید باور کنیم که ناظر تاجیکستانی مسابقه با اعلام لغو بازی، از استادیوم فرار کرده است؟! و دست مسوولان سپاهان در سطح شهر اصفهان هم به او نرسیده است تا یک فرم را به او تحویل دهند!  چرا؟ مگر هواپیمای ناظر ای اف سی بیرون نقش جهان آماده پرواز بوده که او پریده و نشد که یک برگه اعتراض را تسلیم او کرد؟ 

این منبع آگاه همچنین گفته:  سپاهان در پرونده دیگری نیز به رأی صادر شده از سوی AFC علیه خود اعتراض کرده و خود‌ را برای جلسه استیناف AFC آماده می‌کند. در واقع هنوز اصلا جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده که خروجی آن رد اعتراض سپاهان باشد.  با توجه به نامه یکی از مراجع کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه سپاهان از افشای جزئیات این پرونده منع شده  و شاید به همین دلیل سپاهان در‌ هفته‌های گذشته مستقیما درباره این موضوع سکوت کرده است! 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار