| کد مطلب: ۱۰۷۹۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

سقوط قیمت خودرو

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ ، ۵۰۳میلیون تومان شده است و نسبت به روز گذشته ۳ میلیون ارزان شده است.

سقوط قیمت خودرو

بررسی قیمت محصولات ایران خودرو نشان می‌دهد که تارا، پژو ۲۰۷ و پژو پارس نسبت به روز گذشته ریزشی شده است. همچنین قیمت محصولات سایپا حاکی از افت قیمت کوییک، پراید و شاهین است. در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایرانی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (۶ آذر) را بخوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودروقیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۸۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۲ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۸۱ میلیون ارزان شده است.قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۴۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت است.قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۵۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۲ میلیون ارزان شده است.

 

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۶۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است. این خودرو تقریبا طی چهار ماه گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این ۷۹۰میلیون تومان است که طی روز گذشته ثابت است. این مدل طی چهار ماه گذشته ۱۱۷ میلیون ارزان شده است.قیمت تارا اتوماتیک مدل V۲ سال ۱۴۰۱، ۷۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر مدل V۲ سال ۱۴۰۲ هم ۷۷۵ تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.قیمت تارا دنده ای V۱ سال ۱۴۰۲ هم به ۶۶۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۳ میلیون کاهش یافته است و طی سه ماه گذشته ۱۵۱ میلیون ارزان شده است.قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۷۹۷ میلیون تومان رسیده است که به معنای ثبات طی یک روز است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۲۷ میلیون تومان ریزش داشته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار