| کد مطلب: ۱۰۶۹۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

کنعانی‌زادگان: قرارداد یک بازیکن الدحیل به اندازه کل بودجه ماست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنامه‌ریزی لیگ بسیار عجیب بوده و تعطیلی مسابقات کاملاً به ضررمان است. البته تیم‌های سپاهان و نساجی هم چنین شرایطی دارند و در واقع از هر لحاظ در رقابت نابرابر با حریفان‌مان قرار گرفته‌ایم.

کنعانی‌زادگان: قرارداد یک بازیکن الدحیل به اندازه کل بودجه ماست

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و سرخپوشان ایرانی موفق شدند با یک گل حریف قدرتمند خود الدحیل قطر را شکست دهند. دومین دیدار سرخپوشان کاملا متفاوت با بازی اول با النصر عربستان بود و شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک دیدار کاملا برتر حریف قدرتمند قطری را شکست دادند و به امتیاز کامل این بازی دست یافتند. پرسپولیس با این برد با ۳ امتیاز پایین‌تر از النصر ۶ امتیازی در رده دوم جدول گروه E قرار گرفت و حالا به عنوان یکی از سه نماینده کشورمان امیدوارتر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دنبال خواهد کرد.

حسین کنعانی‌زادگان در خصوص بازی با الدحیل و پیروزی مقابل این تیم به ایرنا، گفت: باید این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتم و در واقع این ۳ امتیاز از نان شب واجب‌تر بود. خدا را شکر بازی فوق‌العاده‌ای بود و عملکرد تیم ما در تمامی نقاط زمین خوب بود. هم در دفاع عملکرد خوبی داشتیم و هم در خط حمله. تساوی در این دیدار برای ما حکم باخت داشت که خوشبختانه همان گونه که می‌خواستیم بازی پیش رفت و برنده از زمین خارج شدیم. این ۳ امتیاز برای ما ارزشمند بود و قطعا در ادامه مسیر به کمک‌مان می‌آید.

وی صحبت‌های خود را این گونه ادامه می‌دهد: الدحیل تیم خوب و قدرتمندی است. این تیم پولدارترین تیم قطر است. الدحیل به واسطه پولدار بودن، بازیکنان خوبی جذب می‌کند و دیدیم که امسال هم چند ستاره استخدام کرده که در این تیم بازی می‌کنند. قرارداد یک بازیکن الدحیل به اندازه کل بودجه پرسپولیس است. هدف الدحیل همیشه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست و بر اساس همین هدف بازیکن جذب می‌کند. من ۲ سال در قطر و تیم الاهلی حضور داشتم و با این تیم بیشتر از ۶ بار بازی کردم و همیشه بازی‌های ما با الدحیل سخت بود.

مدافع میانی پرسپولیس گفت: ما مقابل الدحیل غیرت ایرانی را نشان دادیم. طرفداران خوب ما همیشه می‌خواهند پرسپولیس برنده باشد. به واسطه همین موضوع دعای خیر آنها همیشه پشت سر ماست. هواداران پرسپولیس چه در ورزشگاه باشند و چه نباشند، از آنها انرژی می‌گیریم و به خاطر همین انرژی نهایت تلاش‌مان را برای کسب نتیجه انجام می‌دهیم. هیچوقت تنها نیستیم و میلیون‌ها نفر پشت سرمان هستند و این قدرت ما را چندین برابر می‌کند. این هوادارن میلیونی بزرگی پرسپولیس را نشان می دهند.

کنعانی‌زادگان اینچنین به برنامه ریزی مسئولان سازمان لیگ انتقاد می‌کند: لیگ ما چندین هفته است که تعطیل شده. این در حالی است که لیگ کشورهای قطر، عربستان و سایر رقبای ما در حال برگزاری است و تیم‌ها کاملاً در شرایط بازی قرار دارند اما ما با بازی تدارکاتی برای رقابت با حریفان‌مان آماده می‌شویم و از شرایط مسابقه کاملاً دور هستیم. برنامه‌ریزی لیگ ما بسیار عجیب است و متاسفانه تعطیلی مسابقات کاملاً به ضررمان است. البته تیم‌های سپاهان و نساجی هم چنین شرایطی دارند و در واقع از هر لحاظ در رقابت نابرابر با حریفان‌مان قرار گرفته‌ایم.

مدافع شماره ۶ پرسپولیس تاکید کرد: در بازی با الدحیل دیدید که زمین خوب چه تأثیری در عملکردمان دارد. ما مقابل الدحیل به خوبی توانستیم برنامه‌های‌مان را روی زمین عملی کنیم. البته آن بازی خوب یک بازی عادی برای‌مان بود و پرسپولیس همیشه باید اینگونه باشد اما بازی با النصر یک استثنا بود. این کیفیت پرسپولیس را قطعاً در ادامه لیگ قهرمانان و لیگ برتر خواهید دید. تلاش ما این است که در ادامه هم چنین عملکردی داشته باشیم.

کنعانی زادگان با اشاره به این موضوع که بازی باالدحیل شروع ماجراجویی سرخپوشان در لیگ قهرمانان امسال است، صحبت‌هایش را به پایان می‌برد: پرسپولیس امسال هم شرایط خوبی دارد و ما این شانس را داریم که مجدداً نتایج درخشان چند سال اخیر در آسیا را تکرار کنیم. البته امسال کارمان سخت‌تر شده، چرا که تیم‌های عربی بازیکنان نامداری جذب کرده‌اند. لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های عربی بسیار مهم است اما ما هم تیم خوبی هستیم که سابقه فینالیست شدن در آسیا را داریم. قدرت ما اتحاد است و با همین حربه می‌توانیم در آسیا به موفقیت برسیم.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار