| کد مطلب: ۱۰۶۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری سارقان موتور و دوچرخه

آرمان ملی :جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 5 سارق موتورسیکلت و دوچرخه با اعتراف به 31 فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

دستگیری سارقان موتور و دوچرخه

سرهنگ محمد نادربیگی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت متوالی موتورسیکلت و دوچرخه در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که سارقان در یک باند 5 نفره از غفلت شهروندان سوءاستفاده کرده و در ساعات مختلف شبانه‌روز اقدام به سرقت موتورسیکلت و دوچرخه آن‌ها می‌کنند. جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با تلاش‌های بی‌وقفه ماموران کلانتری 11 کرج مخفیگاه هر 5 سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات‌های ضربتی همه آن‌ها دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: سارقان در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 28 فقره سرقت دوچرخه و 3 فقره موتورسیکلت اعتراف کرده‌اند. سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به‌همراه متهمان پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انهدام باند قاچاق موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۶۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ نفر قاچاقچی مواد افیونی طی عملیات انتظامی در اتوبان آزادگان خبر داد. سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت: با انجام رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه‌روزی و فعالسازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محورها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت، مأموران به یکدستگاه خودرو زانتیا با ۴ سرنشین در حوالی بزرگراه آزادگان مشکوک و با استفاده از گشت آشکار نسبت به صدور دستور ایست و توقف اقدام کردند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور پلیس اقدام به حرکات مارپیچ و رانندگی پر سرعت و خطرناک به راه خود ادامه داده که در راستای صیانت از شهروندان در حال تردد در بزرگراه به ناچار با اخطار ایست و شلیک هوایی قصد توقف سوژه را داشته که با متهم بی‌توجهی و اقدام به فرار می‌نماید که در نهایت با اجرای طرح مهار و شلیک دقیق سرتیم عملیات لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در نهایت متوقف و متهمان نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: با توقف خودرو در بازرسی دقیق از خودرو ۶۸ کیلو گرم تریاک کشف شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان به پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف ۳۱ دستگاه ماینر

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف و توقیف ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز از یک واحد دامپروری در قم خبر داد. سرهنگ امیر مختاری اظهارداشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و جمع‌آوری دستگاه‌های ارز رمز دیجیتال غیرمجاز در سطح استان، با اقدامات پلیسی صورت گرفته توسط ماموران پاسگاه انتظامی لنگرود قم با همکاری تیم‌های حراست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق استان، تعداد ۳۱ دستگاه ماینر فعال از یک واحد دامپروری کشف و توقیف شد.

وی افزود: این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز معادل ۱۵۰ خانوار برق مصرف می‌کرد. فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

۳۵ سارق خودرو دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۵ سارق با اجرای اولین طرح عملیاتی مبارزه با سارقان محتویات داخل خودرو در این استان خبر داد. سرهنگ کاظم صادقی گفت: اولین طرح مبارزه با سارقان محتویات داخل خودرو به مدت سه روز در استان خراسان‌جنوبی با استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فنی پلیس اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳۵ نفر سارق دستگیر شدند که در بازجویی‌ها به ۵۹ فقره سرقت اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: 5 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز در این عملیات کشف شد. وی با تاکید بر این نکته که شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند، گفت: همچنین از پارک کردن وسایل نقلیه در نقاط تاریک و خلوت خودداری شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار