| کد مطلب: ۱۰۳۴۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

انهدام تيم مسلح تروريستي

قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) نيروي زميني سپاه از انهدام تيم مسلح تروريستي در شمال غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: با اقدامات شناسايي و اطلاعاتي، تيم مسلح تروريستي که در منطقه شمال‌غرب قصد نفوذ و عمليات خرابکارانه داشت، در شهرستان بانه استان کردستان شناسايي و تعداد پنج نفر از عوامل اين تيم تروريستي دستگير شدند. براساس گزارش ‌قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) نيروي زميني سپاه، از اين تيم تروريستي ‌مقاديري سلاح و مهمات ‌کشف و ضبط شده است.

تخريب ويلاي رئيس سابق شوراي شهر

دادستان شهريار از تخريب ويلاي 4 هزار متري رئيس سابق شوراي شهر باغستان خبر داد. حميد عسکري‌پور با اشاره به تخريب ويلاي 4 هزار متري رئيس سابق شوراي شهر اسلامي شهرستان باغستان، بيان کرد: ويلاي مذکور با دستور دادستاني در راستاي اعمال تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربري اراضي و باغات و با دستور تخريب شد. وي افزود: اين ويلا که متعلق به رئيس سابق شوراي شهر باغستان بود، توسط عوامل حفظ کاربري اراضي قلع و قمع شد. به گفته دادستان شهرستان شهريار، رئيس سابق شوراي شهر باغستان هم اکنون به علت دريافت رشوه در بازداشت موقت به سر مي‌برد.

ليونل مسي سفير شد

وزير گردشگري عربستان از انتخاب مسي به عنوان سفير گردشگري اين کشور خبر داد. احمد الخطيب وزير گردشگري عربستان اعلام کرد که ليونل مسي ستاره آرژانتيني جهان فوتبال سفير گردشگري اين کشور شده است. او بعد از سفر اين ستاره به عربستان گفت: امروز من به ليونل مسي و دوستانش براي يک تعطيلات ويژه به عربستان سعودي خوش آمد مي‌گويم که در آن او گنجينه‌هاي درياي سرخ، فصل جده و تاريخ باستاني آن را بررسي مي‌کند. اين اولين سفر او به عربستان نيست و آخرين هم نخواهد بود.

تصادف شديد هنرپيشه

گويا روز دوشنبه که فجرسپاسي ميزبان نفت مسجدسليمان در حافظيه شيراز بود، غلامعلي يا همان فرزاد هنرپيشه به همراه پسرش در حالي که سوار ماشين هيات فوتبال استان فارس بودند، تصادف شديدي کرده‌اند. گويا شدت اين تصادف بسيار زياد بوده، البته عده‌اي مدعي هستند پسر هنرپيشه پشت پژو پارس هيات فوتبال استان فارس بوده است. حالا موجي از انتقادات عليه رئيس هيات فوتبال استان فارس به پا شده و منتقدان او مي‌گويند وقتي هنرپيشه اکثر اوقات براي بازي‌هاي فجرسپاسي و قشقايي، دو نماينده اين استان در رقابت‌هاي ليگ برتر و ليگ آزادگان به ورزشگاه نمي‌آيد، چه دليلي دارد ماشين هيات فوتبال استان زير پاي او يا پسرش باشد؟

فروش پيراهن تاريخي ليگ برتر

پيراهن مشهور سرخيو آگوئرو در جريان برد سيتيزن‌ها مقابل QPR که منجر به قهرماني دراماتيک اين تيم شد، قرار است در يک حراجي در تاريخ 3خرداد به فروش برسد و کارشناسان تخمين زده‌اند ممکن است تا يک ميليون دلار هم قيمت داشته باشد. اين پيراهن را آگوئرو به تدارکاتچي سيتي اهدا کرده و او هم به يک کلکسيونر داده. حالا صاحب پيراهن قصد دارد درآمد حاصل از فروش را به بنيادهاي مبارزه با سرطان و بيماري‌هاي قلبي اهدا کند.

اعتراض به صدور ويزا براي پرستويي

يکي از قانون‌گذاران سناي آمريکا در نامه‌اي به وزير امور خارجه و وزير امنيت داخلي اين کشور، با مطرح کردن ادعاهايي، به صدور رواديد آمريکا براي پرويز پرستويي اعتراض کرد. پايگاه خبري واشنگتن فري بيکن در گزارشي نوشت: طبق سندي که واشنگتن فري بيکن آن را رويت کرده است، جيم بنکس، يکي از اعضاي کميته نيروهاي مسلح سناي آمريکا از دولت بايدن خواسته است دليل ارائه رواديد به پرويز پرستويي، بازيگر ايراني را توضيح دهد.

دلنوشته اميرعبداللهيان

حسين اميرعبداللهيان وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران به بهانه سفر بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه به تهران در دلنوشته‌اي براي سردار شهيد قاسم سليماني نوشت: مسافر شام! خوش آمدي! در همه جاي ايران، تصوير اقتدارآميز و زيباي سردار رشيد اسلام، قهرمان بزرگ مبارزه با تروريسم، حاج قاسم سليماني نقش بسته است. امروز دمشق در امنيت و ثبات است. حلب مي‌خندد، ديرالزور آرام است، کودکان سوريه سرگرم بازي و شادي‌اند و کوچه‌هاي نبل و الزهرا، فوعه و کفريا و …از صداي خمپاره‌ها، ديگر نمي‌لرزد. امروز ديگر از کابوس داعش در ديار شام، اثري باقي نمانده و اين همان وعده‌اي بود که حاج قاسم، مژده آن را داده بود. حاج قاسم، نامي است که براي هميشه در خاطر منطقه و جهان و ملت سوريه باقي خواهد ماند. نامي آشنا براي مردماني که اميد را از تبسم او، هديه گرفتند و در اوج جولان پرچم سياه داعش، دل به قدم‌هاي سرشار از اراده قوي قاسم سليماني در کنار رزمندگان سوريه و در ريف دمشق و حلب و حمص و درعا خوش کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار