| کد مطلب: ۶۱۳۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

وکیل حبیب رضایی: موکلم یکی از سالم‌ترین افراد سینما است/ قرار صادر شده به معنی اثبات ادعاهای مطرح شده علیه موکل من نیست

مسئول تیم وکلای حبیب رضایی توضیحاتی را در قالب یک ویدئو در صفحه شخصی این بازیگر ارائه داده است ..

وکیل حبیب رضایی: موکلم یکی از سالم‌ترین افراد سینما است/ قرار صادر شده  به معنی اثبات ادعاهای مطرح شده علیه موکل من نیست

آرمان ملی آنلاین اعتماد نوشت، در پی صدور قرار منع تعقیب در جریان پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی، شبنم فرشادجو و بابک کریمی، ساعاتی پیش مسئول تیم وکلای حبیب رضایی توضیحاتی را در قالب یک ویدئو در صفحه شخصی این بازیگر ارائه داده است که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

وکیل این بازیگر سینما اظهار داشت: با توجه به رسانه‌ای شدن نتیجه پرونده شکایت آقای حبیب رضایی و حساسیت موضوع لازم دیدم به عنوان مسئول تیم وکلای ایشون فارغ از نقد حقوقی که به عنوان یک وکیل دادگستری به قرار صادره دارم مطالبی را خدمتتان عرض کنم. اولا بعد از ثبت شکایت موکل ما، شکایت دیگری ثبت شد که متأسفانه با یکی شدن پرونده‌ها، موضوع شکایت موکل ما تحت تأثیر آن شکایت دوم قرار گرفت و در متن قرار صادره هم دلایل و شواهدی که به آن استناد شده، از جمله شهادت تعدادی از افراد و همچنین پرونده خانه تئاتر، متعلق به شاکی دوم پرونده است.

وی در ادامه گفت: ثانیا صدور قرار منع تعقیب، اعتراض ما به قرار و ارجاع پرونده به دادگاه مصادف شد با وقایع بعد از شهریور سال گذشته که در نهایت منجر شد به بازداشت بعضی از هنرمندان، از جمله خانم ترانه علیدوستی. بلافاصله بعد از بازداشت خانم علیدوستی موکل من مصرا انصرافش از ادامه پیگیری پرونده را به من اعلام کرد. در نتیجه دفاعیاتی که ما برای ارائه به دادگاه آماده کرده بودیم، به دادگاه ارائه نشد. دلیل انصراف موکل من این بود که اولا حضور در دادگاهی که یک طرفش به دلیل فعالیت‌های اجتماعی الان در زندان هست را نمی‌خواست و مورد تأییدش نبود و ثانیا ایشان در همان مقطع در هیئتی در خانه سینما به صورت شبانه‌روزی مشغول پیگیری و حل مشکل هنرمندان زندانی بود و پیگیری شکایتش در آن مقطع را منصفانه نمی‌دانست.

قرار صادر شده به هیچ وجه به معنی اثبات ادعاهای مطرح شده علیه موکل من نیست

این وکیل دادگستری در ادامه افزود: نکته سوم اینکه این قراری که صادر شده به هیچ وجه به معنی اثبات ادعاهای مطرح شده علیه موکل من نیست و در ادله‌ای هم که مطرح کرده‌اند، هیچ دلیلی که ادعاهای کذب مطرح شده را اثبات کند، وجود ندارد. متأسفانه برخی از افراد با انتشار گزینشی این قرار، اظهار خوشحالی کردند و آن را مساوی با اثبات ادعاهایشان دانسته‌اند و گفته‌اند هر چه ما در این زمینه گفته‌ایم درست بوده است. اگر اینطور تصور می‌شود می‌توانند ادعاهایشان را به صورت قانونی در مرجع قضائی مطرح کنند و موکل من آمادگی دارد در هر مرجع قانونی پاسخ این اتهامات واهی را بدهد و از خود دفاع کند. ضمنا با توجه به نتیجه‌گیری که از آن سو شده، مبنی بر اینکه این قرار نشان داد که هر چه ما در این زمینه گفتیم درست بوده، لازم می‌دانم که بخشی از این قرار را از متن آن عینا بخوانم.

وی در ادامه بخشی از متن قرار را قرائت می‌کند: «سوی دیگر این ارتباط هم زنان و دخترانی هستند که برای بیشتر دیده شدن و در اختیار گرفتن نقش‌های بهتر جانب صواب و خویشتن‌داری را رعایت ننموده و به جهت رسیدن به مطامع مادی و طبیعی خود چشم بر روی حقایق و واقعیت‌ها بسته و بعضا از طرق غیر رسمی، غیرشرعی و غیرقانونی با مخدوش کردن جایگاه والای زن و نقض حریم عفاف و حجاب به مقاصد خود نائل آمده‌اند و باعث گردیده‌اند فضای غیر حرفه‌ای، غیراخلاقی و آزاردهنده در عرصه سینما و تئاتر حاکم گردد.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار