| کد مطلب: ۶۱۲۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان و بازسازی مرکز نگهداری معلولان

به مناسبت عید سعید فطر و در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه مالی گردشگری، به دستور رییس گروه مالی گردشگری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان شهرهای بافت، سیرجان و جیرفت تخصیص یافت.

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان و بازسازی مرکز نگهداری معلولان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، رقم مذکور شامل مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان بافت، مبلغ ۵ میلیارد ریال برای سیرجان و ۵ میلیارد ریال برای جیرفت است.

مبلغ مذکور در اختیار ائمه جمعه شهرهای یاد شده قرار گرفته است تا متناسب با مبلغ دیه هر زندانی، شماری از زندانیان آزاد شوند.
علاوه بر این، رئیس گروه مالی گردشگری در سفر به استان کرمان با اختصاص مبلغ تا ۲۰ میلیارد ریال برای بازسازی ساختمان نگهداری معلولان ذهنی شهیدفیاض بخش وابسته به بنیاد نیکوکاری یاس موافقت کرد.
وی همچنین در سفر به شهرستان های جیرفت و کرمان و بازدید از دو مرکز نگهداری معلولان ذهنی دستورات لازم برای خرید و تأمین نیازهای توانبخشی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی مددجویان را به مسئولان ذیربط صادر کرد.
این گزارش حاکیست: همچنین در این سفر نسبت به احداث یک باب ساختمان‌ برای نگهداری از ۲۰۰ نفر از معلولان ذهنی توافق و بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) مأمور این کار شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار