| کد مطلب: ۶۱۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنایع و معادن ایران و پژوهشکده میکروالکترونیک ایران در حوزه­ های فناورانه

دانشگاه صنایع و معادن ایران و پژوهشکده میکروالکترونیک ایران تابعه ایدرو تفاهم­نامه همکاری در زمینه های مختلف علمی – پژوهشی امضا کردند.

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنایع و معادن ایران و پژوهشکده میکروالکترونیک ایران در حوزه­ های فناورانه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش ایدرونیوز، موضوع این تفاهم‌نامه که سید علیرضا شجاعی سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران وحید سیمرغ سرپرست پژوهشکده میکروالکترونیک ایران آن را امضاء کردند، همکاری در فناوری های بیوالکترونیک ریال میکروالکترونیک، نانوالکترونیک، انرژی های تجدید پذیر و فعالیت های دانش بنیان و نوآورانه برای رفع نیاز های صنعت و معدن است .

اجرای پروژه های پژوهشی مشترک، همکاری در طراحی و اجرای دوره آموزشی جامع اینترنت اشیا و همکاری در جهت راه اندازی مرکز نوآوری و تجاری سازی و… از جمله تعهدات ظرفین این تفاهم‌نامه است .

حمید بازارگان معاون صنایع پیشرفته و پروژه های کلان انرژی در این مراسم گفت : در برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی در تربیت مدیران برای توسعه صنعتی باید فضای کسب و کارهای نوین را در نظر بگیریم.

پژوهشکده میکروالکترونیک زیر مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حوزه پژوهش‌های کاربردی و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی در صنایع میکروالکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم‌های الکترونیکی و مخابراتی فعال است .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار