| کد مطلب: ۶۰۲۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

اعتراض روزنامه‌ جمهوری اسلامی به دولت: انتقاد روزنامه‌ها از دولت به قیمت قطع آگهی آنها تمام می‌شود

تاسف بالاتر اینست که وقتی رسانه‌ها سخنان نمایندگان مجلس را به چاپ می‌رسانند تا مردم از نقطه ‌نظرهای آنان آگاه شوند، بشدت مورد پرخاش قرار می‌گیرند و به قطع شدن سهمیه‌های قانونی که قانون برای آنها از بودجه عمومی در نظر گرفته است تهدید می‌شوند.

اعتراض روزنامه‌ جمهوری اسلامی به دولت: انتقاد روزنامه‌ها از دولت به قیمت قطع آگهی آنها تمام می‌شود

آرمان ملی آنلاین روزنامه جمهوری اسلامی نوشت، روزنامه جمهوری اسلامی به تهدید روزنامه‌ها به قطع سهمیه آگهی در صورت انتقاد از دولت اعتراض کرده و آن را نشانه ناهنجاری فکری شدید در دستگاه‌های دولتی دانسته است.

به گزارش جمهوری اسلامی، تعطیلی استیضاح و اینکه بعضی از خود نمایندگان مجلس از وجود فساد با ابعاد گسترده در مجلس از قبیل وعده‌های دفاتر وزرا و امتیازات مختلف برای صرفنظر کردن از استیضاح یا رأی منفی دادن به استیضاح سخن می‌گویند، بههیچوجه برای افکار عمومی قابل قبول نیست. اینکه یکی از نمایندگان هفته گذشته درباره تلاش‌های صورت گرفته برای جلوگیری از استیضاح یکی از وزرا گفت مطالبی وجود دارد که نمی‌‌توانم بگویم، واقعه بسیار تأسفباری است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: تأسف بالاتر اینست که وقتی رسانه‌ها سخنان نمایندگان مجلس را به چاپ می‌رسانند تا مردم از نقطه ‌نظرهای آنان آگاه شوند، بشدت مورد پرخاش قرار می‌گیرند و به قطع شدن سهمیه‌های قانونی که قانون برای آنها از بودجه عمومی در نظر گرفته است تهدید می‌شوند. تصور این افراد اینست که وقتی کارمندان دولت حقوق‌های کذائی می‌گیرند تا آگهی‌های دستگاه‌های دولتی را میان روزنامه‌ها توزیع کنند، اصحاب رسانه باید مرتکب خودسانسوری شوند بطوری که حتی انتقادهای نمایندگان مجلس به دولت را هم منتشر نکنند. چنین خواسته‌ای علاوه بر اینکه غیرقانونی است، در هیچ دولتی سابقه نداشته و ابراز آن آنهم با لحنی طلبکارانه نشانه وجود ناهنجاری‌های فکری شدیدی در بعضی دستگاه‌های دولتی است. وجود این روحیه در بدنه دستگاه اجرائی است که پالایش این دستگاه‌ها را ایجاب می‌کند و این واقعیت تلخ را به اثبات می‌رساند که گرفتاری دولت ناشی از وجود افراد ناآشنا با فرهنگ و الفبای حقوق مردم در بعضی دستگاه‌هاست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار