| کد مطلب: ۶۰۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

پاکسازی دره فرحزاد با مشارکت کودکان دوستدار محیط زیست

همزمان با هفته زمین پاک کودکان به عنوان فعالان محیط زیست ،به طور داوطلبانه بخشی از رودخانه فرحزاد را از زباله‌های رها شده در طبیعت پاک‌سازی کردند.

پاکسازی  دره فرحزاد با مشارکت کودکان دوستدار محیط زیست

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2 ،اکرم رجای ،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ اظهار داشت: به مناسبت هفته زمین پاک و گرامیداشت این ایام ویژه برنامه های متعدد آموزشی، فرهنگی، پاکسازی محیط از زباله در سطح سرای محلات۲۱گانه، مراکزآموزشی، فرهنگی-مذهبی منطقه اجرا شد.
وی افزود: در راستای حفاظت از میراث ارزشمند و اکولوژیک دره فرحزاد ،باحضور جمعی از کودکان فعال محله به عنوان حافظان محیط زیست؛ پاکسازی بخشی از محدوده پل ذوالفقار تا بزرگراه هاشمی رفسنجانی انجام شد.
رجای احترام گذاشتن به طبیعت و نهادینه شدن فرهنگ زندگی شهروندی را یکی از اهداف این اقدام داوطلبانه برشمرد و گفت: در این مراسم ضمن آموزش های لازم در زمینه نقش کودکان در حفاظت از محیط زیست، حدود ۵۰۰متر از محدوده رود دره از زباله پاکسازی شد.

وی اضافه کرد: پاکسازی بوستان های محلات از فیلترسیگار توسط بانوان، توزیع کیسه های تجدید پذیر و پارچه‌ای به شهروندان در ایستگاه متروصنعت، پاکسازی و نظافت پیرامونی مدارس و مساجد سطح محلات، برگزاری مسابقات نقاشی درخانه های کودک سرای محلات بامحوریت زمین پاک، ساخت کاردستی از مواد بازیافتی، اجرای مسابقه تولید محتوا درقالب شعار زمین پاک از دیگر برنامه های انجام گرفته در این هفته بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار