| کد مطلب: ۶۰۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

توسعه زیرساخت ها؛ اولویت ایمیدرو در منطقه اقتصادی خلیج فارس

حسام مقدمعلی معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو اعلام کرد: به دنبال توسعه زیرساخت ها و در اختیار قرار دادن فضا برای ایجاد توسعه بخش معدن و صنایع معدنی با تمرکز بر اشتغالزایی و رونق تولید هستیم.

توسعه زیرساخت ها؛ اولویت ایمیدرو در منطقه اقتصادی خلیج فارس

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، حسام مقدمعلی افزود: طرح‌های زیرساختی همانند پروژه‌های برق‌رسانی و ایجاد نیروگاه‌ها، هدایت آب‌های سطحی و ایجاد راه‌های دسترسی باید شفاف باشد و انتظار داریم پیشرفت پروژه های زیرساختی بر اساس زمان‌بندی‌های صورت گرفته محقق شود.

وی تصریح کرد: اولویت در تزریق منابع ایمیدرو؛ افزایش راندمان ظرفیت‌های فعلی و تکمیل پروژه‌ها با درصد پیشرفت بالا است.

مقدمعلی اظهار داشت: سال گذشته هزار و ۱۵۹ میلیارد تومان در زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هزینه شده است و تلاش داریم این رقم در سال پیش رو افزایش یابد تا بیش از پیش شاهد توسعه منطقه باشیم.

معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، سرمایه‌گذاری در مناطق ویژه اقتصادی را بسیار جذاب توصیف کرد و افزود: مدیران منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس امسال باید آمادگی افزایش ظرفیت حمل‌ونقل ریلی را داشته باشند.

مقدمعلی عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی طرح‌هایی با مشارکت صنایع مستقر و با اجرای شرکت تأمین و توسعه زیرساخت آغاز کرده است که امیدواریم با همکاری سازمان‌ها و دستگاه های ذیربط؛ شاهد کاهش محرومیت در منطقه غرب بندرعباس باشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار