| کد مطلب: ۶۰۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

رشد تولید محصولات سایپا با وجود محدودیت های ارزی/ اجرایی شدن شعار سال در گروه سایپا

گروه خودروسازی سایپا، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و شعار سال مهار تورم و رشد تولید و بر اساس سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین با تلاش كارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه، توانست در بدترین شرایط ارزی و با وجود استانداردهای سخت گیرانه، رشد تولید را در انواع محصولات خود محقق كند.

رشد تولید محصولات سایپا با وجود محدودیت های ارزی/ اجرایی شدن شعار سال در گروه سایپا

آرمان ملی آنلاین - به گزارش سایپانیوز، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۶ اردیبهشت ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تولید محصولات در گروه سایپا رشد چشمگیری داشته است به گونه‌ای كه در این بازه زمانی تولید خودروهای خانواده ساینا از ۲ هزار و ۶۵۶ دستگاه در سال ۱۴۰۱ به ۹ هزار و ۶۹ دستگاه افزایش یافته که رشد ۲۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.

در مدت عنوان شده تولید خودروهای خانواده کوییک از ۷ هزار و ۴۴۳ دستگاه در سال گذشته به ۱۶ هزار و ۷۵ دستگاه رسیده و ۱۱۶ درصد رشد داشته است؛ همچنین تولید خودرو شاهین از ابتدای سال تا ۶ اردیبهشت سال جاری ۳ هزار و ۶۴۱ دستگاه بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل با تیراژ ۲ هزار و ۱۵ دستگاه، رشد ۸۱ درصدی را ثبت كرده است.

تولید وانت ۱۵۱ در بازه زمانی ذکر شده در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و ۵۵۰ دستگاه بوده که در سال جاری به ۳ هزار و ۷۲۵ دستگاه افزایش یافته و رشد ۴۶ درصدی داشته است.در شرکت زامیاد نیز در سال جاری ۳ هزار و ۴۰۱ دستگاه خودرو تولید شده است که در قیاس با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با تیراژ ۳ هزار و ۶۱ دستگاه، رشد ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

با سیاست‌گذاری و برنامه ریزی های انجام شده، تولید خودرو در سال جاری به ۸۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید که این عدد در قیاس با تولیدات سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی خواهد داشت و موجب کنترل و كاهش قیمت‌ها در بازار خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار