| کد مطلب: ۶۰۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

آیین نامه اجرایی حمایت بیمه‌ای از مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری

معاونت سازمان و برنامه‌ریزی پست بانک ایران آیین نامه اجرایی حمایت بیمه‌ای از مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری هیات وزیران را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.

آیین نامه اجرایی حمایت بیمه‌ای از مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این آیین‌نامه اجرایی که به استناد ماده (۲۱) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب سال ۱۴۰۰تصویب شده است، زنان خانه دار و غیر شاغل ساکن مناطق روستایی و عشایری که حداکثر ۵۰ سال سن داشته باشند و در زمان ثبت درخواست، بیمه اجبار یا مستمری بگیر اصلی هیچ یک از صندوق‌های بیمه اجتماعی نباشد.

همچنین هر سه فرزند از یک مادر متولد شده و در زمان عضویت مادر در قید حیات باشند و نزخ باروری شهرستان محل زادگاه همسر متقاضی، فرزند سوم و بیشتر باید بالای ۲٫۵ درصد نباشد.
این آیین نامه می‌افزاید، چنانچه بیمه شده در ایام بیمه پردازی، صاحب فرزند چهارم و پنجم شود، به ازای هر فرزند دو سال سابقه متصل به سنوات بیمه پردازی ناشی از اجرای آیین نامه اضافه می‌شود.
بر اساس این گزارش، در هر مرحله از عضویت چنانچه ثابت شود که بیمه شده شرایط قانونی آیین نامه اجرایی را نداشته است، وی هیچ حقی نسبت به سوابق بیمه‌ای نخواهد داشت و تمامی مبالغ پرداختی از بیمه دریافت و مطابق قانونی با او رفتار می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار