| کد مطلب: ۶۰۱۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

مانیگولت نیومن: شایعاتی که در زمان سردبیری مجله "رئالیتی ویکلی" از ترامپ شنیدم، حقیقت دارند

اوماروسا مانیگولت نیومن، دستیار سیاسی سابق دونالد ترامپ و ستاره رئالیتی شوی آمریکایی ادعا کرد، صاحبان مجله «دِ نشنال انکوایرر» اسرار و نوارهای منفی این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را در یک "گاوصندوق افشاگر" نگه‌داری می‌کنند.

مانیگولت نیومن: شایعاتی که در زمان  سردبیری مجله "رئالیتی ویکلی" از ترامپ شنیدم، حقیقت دارند

آرمان ملی آنلاین ایسنا به نقل از نیوزویک نوشت، نیومن علی‌رغم اینکه رابطه نزدیکی با دونالد ترامپ داشت؛ اما بعد از آنکه مقامش را در کاخ سفید ترک کرد، به منتقد سرسخت این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تبدیل شد.

وی در تلویزیون ام‌اس‌ان‌بی‌سی حضور یافت تا نسبت به مشکلات حقوقی اخیر رئیس سابقش (ترامپ) اظهار نظر کند.

روز سه‌شنبه دونالد ترامپ نسبت به ۳۴ فقره اتهام از جمله دستکاری سوابق تجاری و پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر غیراخلاقی برای عدم افشای روابطش با او، در دادگاه منهتن نیویورک اظهار بی‌گناهی کرد.

نیومن طی حضورش در یک برنامه تلویزیونی، بیان کرد: بنده با مطالعه برگه اتهامات مطرح‌شده علیه ترامپ متوجه شدم که بسیاری از شایعاتی را که درباره او در زمان فعالیتم به عنوان سردبیر مجله "رئالیتی ویکلی" شنیده بودم، حقیقت دارند. همچنین شرکت رسانه‌ای AMI آمریکایی مالک این مجله مذکور و همچنین مالک «دِ نشنال انکوایرر» مجله مرتبط با ترامپ است.

نیومن همچنین مدعی شد: شایعاتی شنیده‌ام که دیوید پکر، مدیرعامل سابق AMI به کارمندی به اسم "دیلن" دستور داده تا داستان‌های منفی درباره ترامپ را جمع‌آوری و سرکوب کند. وقتی وارد این شرکت می‌شوید که خود بنده قبلا چند باری رفته‌ام، این اطلاعات و داستان‌های رسواکننده در گاوصندوقی نگه‌داری می‌شوند؛ درواقع این‌ها اطلاعات، نوارها، تصاویر و اسراری هستند که دیوید برای دونالد ترامپ امن نگه‌ داشته و رئیس این شرکت مستقیما بر آن نظارت دارد.

این دستیار سابق ترامپ در پایان افزود: زمان آن فرا رسیده که دونالد ترامپ به دلیل جرائمی که مرتکب شده، به دست عدالت سپرده شود و همچنین زمان آن رسیده که این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به خاطر رفتار مجرمانه‌اش با عواقبی مواجه شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار