| کد مطلب: ۵۱۲۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

صندوق قرض الحسنه شاهد پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه دستاوردهای سازمان ها و شرکت های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران

صندوق قرض الحسنه شاهد در نمایشگاه دستاوردهای سازمان ها و شرکت های اقتصادی، فرهنگی و خدماتی بنیاد شهید و امور ایثارگران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

صندوق قرض الحسنه شاهد پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه دستاوردهای سازمان ها و شرکت های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه دستاوردهای سازمان ها و شرکت های اقتصادی، فرهنگی و خدماتی بنیاد شهید و امور ایثارگران از فردا (سه شنبه) 2 لغایت جمعه 5 اسفند ماه 1401 در سال 38A نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از نهادهای خادم به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

میلاد ربیع زاده رییس اداره روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد و مدیر غرفه این صندوق در نمایشگاه دستاوردهای سازمان ها و شرکت های اقتصادی، فرهنگی و خدماتی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان قدیمی ترین و دارای جایگاه نخست پرداخت تسهیلات در بین صندوق های قرض الحسنه کشور تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور پر رنگ و موثری برای معرفی هر چه بیشتر خدمات و تسهیلات به خانواده های گرانقدر شاهد و ایثارگر عضو خواهد داشت.

رییس اداره روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: این صندوق با کسب بیش از 90 درصد جلب رضایت خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، افتخار دارد یکی از مجموعه های موفق در خدمتگزاری به این قشر گرانقدر از ملت شریف ایران باشد.

در این نمایشگاه سازمان ها و شرکت های اقتصادی، فرهنگی و خدماتی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران دستاوردها و خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار