| کد مطلب: ۱۱۰۰۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

لیست صدای ملت مثل برخی لیست ها شرکت سهامی نیست

یک فعال سیاسی تاکید کرد؛رأی ما یک رأی اعتراضی است، ما سه حالت داریم یا برویم در خانه بنشینیم یا بیایم در خیابان که بدترین گزینه است، یا اینکه رأی بدهیم.

لیست صدای ملت مثل برخی لیست ها شرکت سهامی نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا؛ اسماعیل دوستی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برنامه ما دفاع از حقوق ملت است، ما برنامه خود را تدوین و ارائه کردیم. لیست صدای ملت ترکیبی از اصولگرایان معتدل، اصلاح‌طلبان معتدل و چهره‌های مستقل است. آنچه برای ما اهمیت دارد، حضور و مشارکت مردم و یک انتخابات معنادار است.

سید محمد بطحایی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در این نشست ابراز داشت: رئوس محورهای برنامه صدای ملت بر ۸ محور تدوین شده است که تمام این محورها متمرکز بر کاهش نارضایتی و افزایش رضایت عمومی مردم است. اینکه مردم ما کاملاً در جریان شرایط زندگی مدیران و کسانی که برای آن‌ها تصمیم می‌گیرند، قرار بگیرند. از شفافیت تا پرهیز از تندروی در روابط خارجی اصلی ترین محورهای برنامه های ماست و این برنامه براساس دوری از افراط و تفریط تدوین شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات شرایط ویژه‌ای حاکم است که نمی‌توان تجربه‌های تاریخی را نسبت به آن تعمیم داد، با توجه به تنوع و تکثری که وجود دارد در جریان مقابل و از سوی دیگر مشارکتی که پیش‌بینی می‌شود مردم در شهرهای بزرگ و به ویژه تهران داشته باشند احتمالا مشخص شدن تکلیف برخی کرسی‌ها به دور دوم کشیده شود.

بطحایی تاکید کرد: اصل ترکیب این فهرست بر میانه‌روی‌ و عقلانیت استوار است، در چینش این لیست سلامت و شفافیت در زندگی نمایندگان مدنظر بوده است. مردم اعضای این لیست را می‌شناسند و از زندگی آن‌ها با خبرند. در تدوین این لیست اصلا نگاه و سلیقه سیاسی مدنظر نبود مانند برخی لیست های دیگر نیست که مانند شرکت سهامی ۵ سهمیه به یک طرف داده شود یا مثلاً ۲ سهمیه به یک طرف دیگر، بلکه کاملا براساس نگاه معتدل چینش شد و اینکه این افراد در عملکرد و رزومه خود نشان داده‌اند که اهل میانه‌روی در تصمیم‌گیری و اقدامات هستند.

در ادامه اسماعیل دوستی ابراز داشت: این انتخابات با انتخابات‌های گذشته تفاوت ویژه‌ای دارد، در ادوار گذشته همواره دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب با یکدیگر رقابت می‌کردند، در این دوره اما اصلاح‌طلبان براساس تصمیم جبهه اصلاحات در انتخابات فهرست ندارند. تنها لیستی که حضور دارد و رجز می‌خواند لیست اصولگرایان است.

وی درخصوص رایزنی با کاندیداها، ابراز داشت: آقای مطهری با هیچکس برای حضور در لیست صدای ملت رایزنی نکرده است، حضور عزیزان براساس رزومه و سوابق و کارنامه است، امثال آقای دکتر خوش چهره و دکتر عباس‌پور با سوابقی که دارند نیاز به مصاحبه ندارند.

دوستی در پاسخ به سوالی درخصوص‌ کاندیداتوری خود در انتخابات عنوان کرد: عضو هیچ حزبی نیستم، مدتی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی بودم اما اکنون به آن عزیزان ارادت دارم.

وی ادامه داد: رأی ما یک رأی اعتراضی است، ما سه حالت داریم یا برویم در خانه بنشینیم یا بیایم در خیابان که بدترین گزینه است، یا اینکه رأی بدهیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار