| کد مطلب: ۱۰۹۹۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

شناسایی عاملین درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از شناسایی عاملین درگیری و تخریب جزیی حامیان یکی از نامزد‌های انتخاباتی شهرستان مراغه که با فعالان ستاد انتخاباتی نامزد رقیب که با یکدیگر درگیر شده بودند، خبر داد.

شناسایی عاملین درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی

به گزارش آرمان ملی به نقل از آفتاب نیوز، سرهنگ هاشم شعفی ضمن اعلام این خبر گفت: نیمه شب گذشته تعدادی از حامیان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مراغه، با حضور در ستاد انتخاباتی نامزد رقیب موجب بی‌نظمی و تخریب در ستاد انتخاباتی وی شده بودند که همه آن‌ها شناسایی و اقدامات لازم جهت دستگیری آن‌ها در حال انجام می‌باشد.

وی با اشاره به شروع تبلیغات انتخاباتی نامزدها، بیان کرد: کلیه رفتارهای حامیان و ستادهای تبلیغاتی تحت رصد پلیس و هیئت‌های نظارتی بوده و نامزدها بایستی ضمن پرهیز از هرگونه رفتارهای  غیراخلاقی در ستاد تبلیغاتی، حامیان و طرفداران خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز از شناسایی و دستگیری ۲ سارق مغازه با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.سرهنگ جهان آرا در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان تبریز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت، سارقان را شناسایی و پس از اقدامات قانونی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تشریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت مغازه در شهرستان تبریز اعتراف کردند.

سرهنگ جهان آرا با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به صاحبان مغازه‌ها از آنان درخواست کرد: ضمن تجهیز محل کسب خود به دوربین مداربسته در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مهم مراتب را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار