| کد مطلب: ۱۰۵۶۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

حضور ایزوایکو در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به همراه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) و دیگر شرکت های زیرمجموعه ایدرو با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی توانمندی ها و ظرفیت های فنی و مهندسی خود را به نمایش گذاشتند.

حضور ایزوایکو در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو ، این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز و گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت های نفتی مشابه در سطح جهان با کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی برگزار می شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت نفت صبح روز ٢٧ اردیبهشت ماه با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر اوجی وزیر نفت، دکتر نبوی رئیس هیأت عامل ایدرو و جمعی از مدیران کشوری افتتاح و تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه  دایر است.

غرفه ایزوایکو در سالن ٨و٩ محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران امروز با میزبانی دکتر ضربی مدیرعامل و دکتر اعتصام رئیس هیأت مدیره پذیرای مدیران صنایع مختلف فعال در حوزه ی نفت و گاز بود.

لازم به ذکر است ١۵٠٠ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه در آن حضور دارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار