| کد مطلب: ۱۰۵۶۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از پتروشیمی نوری

مهندس نشان زاده: پتروشیمی نوری یکی از افتخارات گروه و مجتمعی در تراز جهانی است.

بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از پتروشیمی نوری

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پتروشیمی نوری، مهندس حسن نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار صنایع پتروشیمی خلیج فارس و هیئت همراه، روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور در مجتمع پتروشیمی نوری از پروژه های در دست اقدام این شرکت بازدید کردند.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه، در حاشیه این بازدید و طی نشستی مجتمع پتروشیمی نوری را مجموعه ای در تراز جهانی دانست و افزود: بدون شک پتروشیمی نوری یکی از بهترین مجتمع های گروه و مجموعه ای همدل و یک دست است که بحمدالله توانسته در سال های اخیر موفقیت های زیادی را کسب کند و اتفاقات خوبی را در زمینه اجرای طرح های توسعه ای خود رقم بزند.

وی با بیان اینکه ما در دوره مدیریتی جدید تمام تلاش خود را کرده ایم تا نسبت به گذشته متفاوت باشیم و بهتر عمل کنیم خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های کلان گروه این بوده است که اولا کارهای خوبی که از قبل شروع شده متوقف نشود و ثانیا حداکثر ارزش افزوده را در مجموعه های تولیدی خود خلق نماییم.

مهندس نشان زاده در پایان ضمن قدردانی از کارکنان این مجموعه، اظهار امیدواری کرد: به یاری خداوند و همت جهادی همه ی مدیران و کارکنان، ان شاالله عملکردی به مراتب بهتر از گذشته خواهیم داشت و آینده ای روشن در انتظار همه ی مجموعه های تولیدی گروه خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار