| کد مطلب: ۱۰۵۵۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

خان محمدی:

پیکان مقابل پرسپولیس شرافتمندانه بازی کرد

حسن خان‌محمدی بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس در خصوص نتایج این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.
در خصوص برتری پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر چه نظری دارید؟
پرسپولیس در یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل خود به پیروزی رسید. پیکان همه تلاش خود را کرد تا بازنده نباشد اما بالاخره روی یک صحنه مرتکب خطای هند شد و پنالتی ترابی باعث برتری پرسپولیس شد. سرمربی تیم تعویض‌های خوبی انجام داد و روند هجومی پرسپولیس قدرت بیشتری پیدا کرد تا اینکه گل برتری به دست آمد. البته فرصت‌های گلزنی دیگری هم وجود داشت اما مقاومت پیکان مانع از آن شد تا پرسپولیس با اختلاف بیشتری برنده شود.
پیش‌بینی می‌شد بازی سختی در انتظار پرسپولیس باشد!
پرسپولیس در بازی بسیار دشواری برنده شد. پیکان شرافتمندانه و با تمام وجود بازی کرد. این تیم اتوبوسی دفاع می‌کرد و کوچک‌ترین روزنه‌ها را بسته بود. تمام بازیکنان پیکان جوانمردانه مقابل پرسپولیس ایستادند و امیدوارم در دیدار بعدی که با سپاهان دارند نیز به همین شکل بازی کنند که هیچ حرف و حدیثی در میان نباشد. فوتبال پاک و بدون هرگونه نکته دارای ابهامی باعث می‌شود تا مردم لذت ببرند و در نهایت تیمی قهرمان می‌شود که شایسته است. قطعاً در هفته‌های آینده باید شاهد چنین بازی‌هایی باشیم و پرسپولیس استقبال می‌کند که حریفانش بهترین بازی خود را انجام دهند تا آنها را در روز خوب‌شان شکست دهد. پرسپولیس توانایی آن را داشت که پیکان را در روزی ببرد که بازی‌اش همزمان با سپاهان و استقلال باشد تا بهانه‌ای وجود نداشته باشد. خوشبختانه بازی شرافتمندانه پیکان به همه ابهامات پاسخ داد. ضمن اینکه استرس زیادی روی بازیکنان پرسپولیس وجود داشت و با آرامش همیشگی بازی نمی‌کردند. وقتی تیم‌ها شرایط انجام بازی در یک روز را دارند می‌توان برای آنکه تیمی دچار شائبه‌ای نشود بازی‌های هفته آخر را در یک روز برگزار کرد. این موضوع در دنیا اتفاقی معمول است چون هر چقدر هم تیم‌ها پاک بازی کنند باز هم برخی دچار شائبه می‌شوند.
در خصوص قضاوت داور بازی پرسپولیس و پیکان و بازی هفته آینده سرخپوشان با گل‌گهر سیرجان چه نظری دارید؟
قضاوت داور خوب بود و اتفاقی نیفتاد که بخواهیم به وی گله کنیم. اشتباه داوری بخشی از مسابقه است ولی در مجموع قضاوت داور بد نبود. هفته آینده بازی با گل‌گهر سیرجان بسیار حساس است. گل‌گهر تیم خوبی بوده و بهتر هم شده، ساختار و شکل این تیم با امیر قلعه‌نویی سرمربی کنونی تیم‌ملی بوده، الان هم شکلی از بازی تیم با قلعه‌نویی را دارند ولی پرسپولیس در صدر جدول ایستاده و سرنوشت قهرمانی را در دست دارد. باید در بازی مقابل گل‌گهر برنده شود تا گام دیگری به سوی جام بردارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار