| کد مطلب: ۱۰۵۴۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

غیر محرمانه

عبدالله مومنی آزاد شد
حسن اسدی زیدآبادی در توئیتی نوشت: عبدالله مومنی با تودیع وثیقه آزاد شد. گفتنی است که چند روز پیش این وکیل دادگستری نوشته بود که صبح دیروز عبدالله مومنی را بازداشت کردند. آنها همچنین با تفتیش منزل وسایل ارتباطی او را ضبط کرده و با خود بردند.

انهدام شبکه مرتبط با ‌منافقین
فرمانده سپاه بابلسر از انهدام شبکه مرتبط با ‌منافقین در بابلسر خبر داد و گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، لیدرهای «شبکه جوانان محلات» در بابلسر دستگیر شدند. مصطفی بازوند اظهار داشت: پس از رصدهای فراوان اطلاعاتی و تلاش‌های پاسداران گمنام امام زمان(عج)، یک شبکه مرتبط با گروهک سازمان منافقین در بابلسر کشف و منهدم شد.

احضار الکاظمی
دادستانی کل عراق مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر پیشین عراق را برای بازجویی و تحقیق درباره پرونده ترور شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس احضار کرد. پیش از این «حسین مؤنس»، نماینده گردان‌های حزب‌الله، در پارلمان عراق اقدام به طرح شکایت جدید علیه مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر سابق عراق، به اتهام مشارکت در ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان کرده است.

انتقال حامدی و محمدی به اوین
همسر نیلوفر حامدی، روزنامه‌نگار زندانی از انتقال ۵ زندانی سیاسی زندان قرچک به بند زنان زندان اوین خبر داد. محمد حسین آجرلو در توییتر نوشت: «هر پنج زندانی سیاسی زندان قرچک از جمله همسرم نیلوفر حامدی، الهه محمدی و سها مرتضایی ظهر دیروز به بند زنان زندان اوین منتقل شدند. ۲۲۲ روز از بازداشت نیلوفر می‌گذرد.»

دستگیری عامل قمه کشی
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری عامل قمه کشی در یکی از مدارس کرج خبر داد. سردار حمید هداوند روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس البرز، شخصی که به عنوان والدین یکی از دانش‌آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

بازداشت ۱۲۰ نفر در شبکه قمار
۱۲۰ نفر در ارتباط با پرونده شبکه بزرگ قمار با گردش مالی یک هزار میلیارد تومانی توسط اطلاعات سپاه خراسان رضوی در مشهد احضار و دستگیر شدند. یک منبع آگاه گفت: شبکه یادشده که در موضوع قمار و شرطبندی فعالیت گسترده‌ای در سطح استان و کشور داشت طی اقدامات اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در استان خراسان رضوی متلاشی شد. وی افزود: در این پرونده ۱۲۰ نفر توسط سازمان اطلاعات سپاه احضار و دستگیر شدند. این منبع آگاه اظهار داشت: پرونده مذکور هنوز در سیر مراحل قضایی بوده و منتظر صدور کیفر خواست است. وی بیان کرد: این پرونده با گردش مالی یکهزار میلیارد تومان و مسدود سازی بیش از ۱۰۰ حساب بانکی، عنوان بزرگترین شبکه سازمان یافته قمار شرق کشور را به خود اختصاص داده است. این منبع آگاه افزود: تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی و نگهداری مقادیری مهمات جنگی از جمله عناوین اتهامی پرونده مذکور است. ‌

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار