| کد مطلب: ۱۰۵۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تجمع دانشجویان دانشگاه تهران
در پی تجمع دیروز تعدادی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد. دکتر مجید سلیمانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه تعداد دانشجویان معترض بسیار اندک بود و این دانشجویان در اقلیت بودند، گفت: دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران هیچ برنامه خاص و جدیدی در خصوص قوانین و مقررات پوشش دانشجویان اعمال نکرده و تعداد دانشجویان معترض امروز بیش از ۳۰ نفر نبود.

پلمب ۱۴ کافه رستوران متخلف
در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی، ۱۴ کافه رستوران متخلف در رفسنجان پلمب شدند. در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و اجرای دستورالعمل‌های ماده ۱۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی، طی بازدید اتاق اصناف به همراه دایره اماکن، تعداد ۱۴ واحد کافه رستوران در رفسنجان پلمب شد. این واحد‌ها که به‌علت عدم رعایت شئونات اسلامی، کشف حجاب، عرضه قلیان و نداشتن پروانه کسب در حال فعالیت بودند، پلمب شدند.

آتش زدن پرچم جمهوری آذربایجان
تنش نظامی و سیاسی بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان به مسابقات ورزشی اروپا کشیده شد. به نوشته دویچه‌وله جنجال‌آفرینی یک فرد در مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی اروپا به میزبانی ارمنستان، به تصمیم مقامات آذربایجانی برای کناره‌گیری از این مسابقات منجر شد. در جریان رژه تیم‌های شرکت کننده در افتتاحیه مسابقات، مردی با رفتن روی صحنه، پرچم آذربایجان را از دست دختری که پرچم این کشور را به دست داشت، ربود و بعد از به آتش کشیدن آن از سالن خارج شد.

اقامت طلایی دوبی به مبلغان
امارت دوبی از اعطای اقامت طلایی به ائمه جماعت مساجد، واعظان و مبلغان، مفتی‌ها و پژوهشگران دینی که 20 سال از فعالیت خود را در دوبی تکمیل کرده‌اند خبر داد. دفتر اطلاع‌رسانی امارت دوبی اعلام کرد: «این تصمیم توسط «حمدان بن محمد بن راشد»، ولیعهد دوبی و رئیس شورای اجرایی امارات به منظور تقدیر از زحمات و نقش اجتماعی ائمه جماعت و مبلغان و واعظان در معرفی دین واقعی و سهمی که در پیشبرد اخلاقیات و گسترش ارزش‌های تساهل و مدارا که مشخصه دولت امارات است، اتخاذ شد.

هدیه خاص کاپیتان تیم‌ملی
حسین طیبی کاپیتان تیم‌ملی و لژیونر فوتسال کشورمان در حرکتی خیرخواهانه پیراهن آقای گلی خودش در آسیا را به انجمن حمایت از زندانیان استان فارس اهدا کرد. طیبی که در سال ۲۰۱۸ با تیم‌ملی کشورمان موفق به قهرمانی در قاره کهن شده بود، پیراهنش را که به امضای همه اعضای تیم‌ملی فوتسال کشورمان رسیده، برای حمایت از زندانیان شهرستان فیروزآباد به انجمن نامبرده هدیه داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار