| کد مطلب: ۱۰۵۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

عبدا... روا:

خودم را موظف می‌دانم مردم را شاد کنم

عبدا... روا درباره فعالیت این روزهای خود در تلویزیون و تجربه برنامه استعدادیابی «بگو و بخند» معتقد است: تلویزیون یک داشته همگانی است حتی اگر برخی آن را دوست نداشته باشند. به‌ویژه حالا که تکلیف خودم می‌دانم که در چنین برنامه‌هایی حضور داشته باشم. احساس می‌کنم مهم‌ترین برهه‌ای که تاکنون شخص من در تلویزیون حضور داشته و موظف بوده برای خنداندن و شادکردن مردم تلاش کند، همین حالاست. روا که با «ویدئوچک» مخاطبان تلویزیون را با خود همراه کرد و شش سال مداوم روی آنتن قرار گرفت، امیدوار است فصل جدید این برنامه هم ساخته شود. این مجری تلویزیون در گفت‌وگویی با ایسنا، از دغدغه خود در عرصه بازیگری گفت؛ اما در عین حال خود را همچنان مجری دانست؛ چرا که مخاطبان او را با این ویژگی می‌شناسند. او همکاری با تلویزیون به‌ویژه در این روزها را تکلیف خود می‌داند. «روا» اظهارکرد: این روزها مردم به خنده و شادی بیشتری نیاز دارند. او توضیحاتی درباره دلایل غیبت «ویدئوچک» و زمان بازگشت آن به آنتن را نیز ارائه کرد. این مجری درباره ممنوعیت‌های موقتش برای کار در تلویزیون نیز سخن به میان آورد و علت این تجربه خود در مقام مجری را چنین توضیح داد که با وجود اینکه مجری حرف گوش کنی در تلویزیون نبوده اما معمولا با تعامل و گفت‌وگو با تلویزیون، مساله ممنوعیت کارش بارها حل شده و اجرای برنامه‌هایش از جمله «ویدئوچک» را از سر گرفته است. روا درباره فعالیت اخیر خود در برنامه‌ای با عنوان «بگوبخند» با اعلام اینکه ساخت این برنامه همچنان ادامه دارد، بیان داشت: «بگوبخند» یک برنامه استعدادیابی به سبک برنامه‌هایی مثل «خنداننده‌شو» و «عصرجدید» است که حوزه‌های استندآپ کمدی، نمایش طنز و شعر و زمینه‌های دیگر کمدی را شامل می‌شود. او درباره تجربه اجرای «بگوبخند» توضیح داد: تقریبا می‌شود گفت تجربه اجرا در اغلب حوزه‌ها را در تلویزیون داشته‌ام و اتفاقا در بحث مسابقه و استعدادیابی، برنامه‌ای را چند سال پیش در شبکه سه سیما اجرا کردم. برای این مسابقه استعدادیابی (بگوبخند) که قسمت‌های اولیه آن در ایام عید از شبکه نسیم روی آنتن رفت، از نظر برنامه‌ریزی زحمات زیادی کشیده شده و تیم سازنده از مجرب‌ترین افراد بوده‌اند. انتخاب داوران نیز دقیق و درست بود و بعد از مدت‌ها چالش و مشورت به جمع‌بندی رسیدیم که چه افرادی گروه داوران را تشکیل دهند تا خروجی خوبی به‌همراه داشته باشد. به این برنامه امیدوارم و احساس بسیار خوبی دارم. او در ادامه با اشاره به فعالیتش در تلویزیون و حضور به‌عنوان مجری یک برنامه با محتوای طنز عنوان کرد: نکته اینجاست که کارکردن با مدیران و گروهی حرفه‌ای که دغدغه‌های واقعی دارند و در آرامش به‌دنبال این هستند که خلاقیت‌های خود را ظاهر کنند، چاره‌ای جز بُرد ندارد. من هم با توجه به اینکه بعد از «ویدئوچک» چندین سال بود خیلی سخت در برنامه‌ای به‌عنوان مجری برنامه اجرا می‌کردم، حالا در کنار علاقه، وظیفه خودم می‌دانم که در چنین برنامه‌ای (بگو بخند) حضور داشته باشم و احساس می‌کنم مهم‌ترین برهه‌ای که تاکنون شخص من در تلویزیون داشته که موظف است برای خنداندن و شادکردن مردم تلاش کند، همین حالاست.
بازیگری دغدغه من است
روا که اخیرا در برخی مجموعه‌های نمایشی طنز به ایفای نقش هم پرداخته است، درباره اینکه کار حرفه‌ای خود را در زمینه مجری گری یا بازیگری ادامه خواهد داد؟ با اشاره به اینکه به حوزه بازیگری هم علاقه‌مند است و هدف‌گذاری طولانی مدتی نسبت به آن دارد، ادامه داد: این دغدغه شخصی من است؛ منتهی اغلب، من را به‌عنوان مجری می‌شناسند و حتی من اگر خودم را هم بازیگر بدانم هنوز زود است که بخواهم سابقه اجرا را زمین بگذارم. بنابراین فعلا مجری‌ام تا زمانی‌که بیشتر در عرصه بازیگری جا بیفتم. وی درباره فعالیت خود در شبکه نمایش خانگی که آیا پیشنهادهایی برای اجرا داشته است، بیان کرد: اگر فرصت مناسبی پیش بیاید حتما حضور پیدا می‌کنم کما اینکه در «ارتش‌سری» هم به‌عنوان شرکت‌کننده حاضر بودم و همچنین در برخی پلتفرم‌ها هم به‌عنوان مهمان حضور داشتم.
دلایل غیبت «ویدئوچک»
روا درباره ساخت فصل جدید «ویدئوچک» نیز توضیح داد: امیدوارم امسال بتوانیم فصل جدید این برنامه را داشته باشیم. بعد از استراحتی که داشتیم و البته مدتی که به‌دلیل شرایط اجتماعی احساس کردیم این برنامه در اولویت نیست و به هر حال نباید وقت و هزینه را صرف برنامه‌ای می‌کردیم که اولویت مردم نیست. اما حالا فکر می‌کنم بودنش بهتر از نبودنش باشد. بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم عوامل را دورهم جمع کنیم. برنامه «ویدئوچک» سال ۹۶ پخش خود را در تلویزیون آغاز کرد و نگاهی طنز به حقایق و اتفاقات مهم ورزشی و دیگر مسائل روز ورزش ایران دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار