| کد مطلب: ۱۰۵۲۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

میوه‌هایی که بیشترین قند را دارند

انبه مقدار زیادی قند دارد. یک انبه ۴۶ گرم قند دارد، بنابراین اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید یا میزان قند مصرفی خود را کاهش دهید، از مصرف این میوه صرفنظر کنید. اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در ادامه با لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه‌ها آشنا می‌شوید.

میزان قند میوه متغیر است اما انبه مقدار زیادی دارد. یک انبه ۴۶ گرم قند دارد، بنابراین اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید یا میزان قند مصرفی خود را کاهش دهید، از مصرف این میوه صرفنظر کنید. اگر می خواهید طعم خوبی داشته باشید، فقط چند برش را انتخاب کنید تا مصرف قند خود را کم نگه دارید.

میزان قند گلابی در بالاترین حد خود قرار دارد. گلابی مقدار مناسبی شکر دارد. یک گلابی متوسط تقریبا 17 گرم شکر دارد. اگر نمی‌خواهید کل گلابی را بخورید، فقط چند برش بخورید. برش‌های گلابی طعم جالبی به غذا و سالاد می‌دهند.

موز مقدار خوبی قند دارد، بنابراین اگر مراقب میزان مصرف قند خود هستید، فقط چند تکه از آن بخورید. موز یک گیاه مورد علاقه دائمی است، اما قند زیادی دارد. یک عدد موز متوسط حاوی 14 گرم شکر است. اگر این مقدار بیشتر از چیزی است که می‌خواهید، کافی است به‌جای خوردن کامل، مقداری برش موز به ساندویچ جودوسر یا کره بادام‌زمینی خود اضافه کنید.

انگور با 23 گرم شکر در یک فنجان در انتهای بالاتر جدول میزان قند میوه قرار دارد. انگور در لیست محتوای قند میوه نزدیک به بالای راس است. یک فنجان انگور حدود 23 گرم قند دارد. هنگام خوردن انگور مراقب قند موجود در آن باشید. یکی دیگر از ترفندهای خوب این است که آنها را از وسط نصف کرده و فریز کنید. به این ترتیب آنها را آهسته‌تر می‌خورید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار