| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

وصول پرونده شکایت از روحانی به دستگاه قضائی

نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به بررسي پرونده شکايت از رئيس‌جمهور سابق در کميسيون اصل 90 گفت: 2مورد از اين شکايات يعني مداخلات ارزي و موضوع بورس به دستگاه قضائي واصل شده است. حجت‌الاسلام نصرا... پژمانفر با اشاره به حوادث اخير کشور نيز عنوان کرد: در کميسيون پرونده‌اي را در اين خصوص در دست بررسي داريم و نشستي با دادستان کل کشور براي اين منظور برگزار شد و حوادث چند وقت اخير کشور مورد بررسي قرار گرفت. رئيس کميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اهميت فعال‌سازي سامانه‌هايي به منظور شکل‌گيري شفافيت اظهار کرد: شفافيت بسياري از مشکلات را حل مي‌کند. قبلا اين کارها انجام نمي‌شد و گاهي رانت‌هايي شکل مي‌گرفت. شهرداري‌ها و تمام نهادهاي عمومي غيردولتي ملزمند معاملات خود را به سامانه ستاد منتقل کنند.

مشاور عالي رهبر انقلاب با بيان اينکه ما يک ملت قدرتمند هستيم و رهبري خردمند و لايق و شجاع داريم، اظهار کرد: اين فتنه‌ها تمام مي‌شود اما بازهم ممکن است در آينده به بهانه‌هاي ديگر فتنه‌هايي سراغمان بيايد. پس نبايد بي‌توجه باشيم. ما بايد مشکلات‌ مردم را حل کنيم و انقلاب اسلامي آمده است که مشکلات مردم را حل کند و ما پاسداران تا ابد مردمدار و مردميار خواهيم بود. سردار سيديحيي رحيم صفوي اظهار کرد: الان ما به قدرت پهپادي بالايي رسيديم اما از سال 65 هم ما هواپيماي بدون سرنشين را در سپاه پاسداران ساخته بوديم. وي افزود: ما مي‌دانستيم با چه کساني در جبهه مقابل طرف هستيم و حتي خصوصيات اخلاقي فرماندهان عراقي را هم مي‌دانستيم. ما جزئيات ساختار و تيپ‌هاي عراق را مي‌دانستيم و برتري علمي و فکري نسبت به دشمن داشتيم.

معاون اجرايي رئيس‌جمهور گفت: پروژه‌هاي بهداشتي و درماني در حال پيگيري است و پروژه بر زمين مانده نداريم. محسن منصوري با بيان اينکه دولت سيزدهم براي سامان دادن به پروژه‌هاي بهداشت و درمان عزم دارد، ادامه داد: دولت از ظرفيت سفرهاي استاني براي تکميل پروژه‌هاي نيمه‌کاره استفاده مي‌کند. در سال گذشته بيش از 390 مصوبه به اعتبار بيشتر از 35 هزار ميليارد در بخش بهداشت و درمان در کل کشور در نظر گرفته شده که 2 هزار و 500 ميليارد تومان سهم استان تهران است. معاونت اجرايي رئيس‌جمهور گفت: بخشي از اعتبار 450 ميلياردي که در سفر استاني براي اين مجتمع مصوب شد، پرداخت شده است و ان‌شاءا... بقيه هم پرداخت مي‌شود. ما بايد بحث همراه‌سرا هم که سال‌هاست مطرح است را نيز به سرانجام برسانيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار