| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

«شمسایی» سرمربی جدید فوتسال ایران شد

آرمان‌ملی: بعداز حذف تیم‌ملی فوتسال ایران در جام‌جهانی فوتسال، صحبت‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم‌ملی مطرح شد تا اینکه وحید شمسایی اسطوره فوتسال کشورمان به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی معرفی شد.
مخالفت رئیس؟
بعداز شکست تیم‌ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال در لیتوانی برابر قزاقستان و عدم صعود بین 4 تیم برتر جهان، هجمه‌های علیه سرمربی تیم‌ملی محمد ناظم‌الشریعه صورت گرفت و این حواشی تا جایی پیش رفت که به‌نظر می‌رسد وی تا قبل از پایان‌یافتن قراردادش با تیم‌ملی از هدایت این تیم برکنار خواهد شد. درحالی‌که وی با تیم‌ملی سابقه سومی در جهان و حضور در بین 8 تیم برتر جهان را در کارنامه دارد. ایلنا نوشت: فدارسیون فوتبال گویا قصد تمدید قرارداد با ناظم‌الشریعه را ندارد و به‌نظر می‌رسد عزیزی‌خادم قصد دارد تا وحید شمسایی را به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی معرفی کند. این در حالی است که شنیده می‌شود اعضای کمیته مخالف حضور شمسایی هستند و انتخاب آنها ناظم‌الشریعه است اما گویا عزیزی‌خادم قصد دارد گزینه خود را به روی نیمکت تیم‌ملی فوتسال بنشاند. گفته می‌شود علت مخالفت عزیزی‌خادم با سرمربی کنونی تیم‌ملی به این دلیل است که در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در سال گذشته محمد ناظم‌الشریعه به عزیزی‌خادم رأی نداده است حتی گفته می‌شود رئیس فدراسیون به او گفته: «به‌رغم اینکه به من رأی نداده‌ای از تو حمایت کردم» و به‌نظر می‌رسد علت این مخالفت و عدم تمدید قرارداد ناظم‌الشریعه توسط فدراسیون و شخص رئیس همین موضوع باشد.
انتصاب
نشست هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال صبح روز 22 دیماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شد و در بخشی از مصوبات این جلسه، ضمن تکریم محمد ناظم‌الشریعه بابت تلاش‌هایش برای فوتسال ایران، وحید شمسایی جهت هدایت تیم‌ملی فوتسال بزرگسالان انتخاب شد.
صحبت‌های شمسایی
وحید شمسایی بعد از انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتسال اظهارداشت: در ابتدا جا دارد از عزیزی‌خادم ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات‌رئیسه تشکری داشته باشم و همچنین از سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی که وی زحمات زیادی در این سال‌ها برای این تیم کشیده است. کار سخت است اما با تمام توان و با همکاری و همدلی تمام بزرگان و پیشکسوتان فوتسال مثل ابطحی، صالحی، رعدی، شمس و... که در کنارشان فوتسال را آموختم، این بار سنگین را باید با همت و یکدلی یکدیگر بلند کنیم. وی ادامه داد: مطمئن باشید تا آنجا که در توانم باشد از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد و تمام توانایی و تجربیات خودم را در اختیار تیم‌ملی فوتسال قرار خواهم داد اما کار خیلی سخت است و ما باید در ابتدا به رده‌های پایه توجه کنیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال اظهارداشت: اگر روزی پیراهن تیم‌ملی را پوشیدم به همت و کمک همه بزرگان فوتسال بود و حالا هم که این سکان را در دست گرفته‌ام، دوست دارم همگی به کمک من و تیم‌ملی بشتابند. شمسایی تاکید کرد: در همین ابتدا از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم اگر ایراداتی در من دیدند بگویند و مطمئن باشند در صورتی‌که راه را اشتباه رفته باشم، با جان و دل می‌پذیرم. همه ما در کشور چه اهالی رسانه، چه پیشکسوتان و... باید دست در دست هم دهیم به فوتسال فکر کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار