| کد مطلب: ۱۰۱۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

قتل داماد به‌دست برادرزن
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از قتل جوانی به‌دست برادرهمسرش در شهر کرمانشاه در پی اختلافات خانوادگی خبر داد. سرهنگ محمدرضا آمویی اظهارداشت: به‌دنبال یک مورد تیراندازی منجر به فوت در شهرک پردیس کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل به بررسی صحنه حادثه پرداخته و مشخص شد مقتول با اصابت چند گلوله به قتل رسیده است. معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد که این حادثه در نزدیکی محل سکونت پدر همسر مقتول رخ داده و این فرد از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است. سرهنگ آمویی ادامه داد: با به‌دست‌آمدن این اطلاعات، ماموران خانواده همسر مقتول را تحت بازجویی قرار دادند که عنوان کردند این تیراندازی توسط پسر خانواده صورت گرفته و سپس متواری شده است. وی یادآور شد: با شناسایی متهم به قتل، کارهای اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری وی ادامه دارد.

34 کیلو حشیش لابه‌لای آجرها
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 34 کیلوگرم حشیش در عملیات توقیف یکدستگاه خودروی کامیون بنز با بار آجر سفالی خبر داد. سردار حسن مفخمی‌شهرستانی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دلیجان در یک همکاری اطلاعاتی، از جابه‌جایی موادمخدر در پوشش حمل آجر سفالی توسط یکدستگاه خودروی کامیون بنز از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند. وی اظهارداشت: در تمهیدات اجرایی پلیس، این خودرو شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن 34 کیلو و 400 گرم حشیش و 390 گرم تریاک که در بین آجرهای سفالی جاساز شده بود، کشف شد. فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

تصادف مرگبار سوزوکی با کامیون
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع تصادف مرگبار سواری سوزوکی با کامیون در بزرگراه آزادگان، گفت: در اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و یک نفر مصدوم شده است. جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهارداشت: این حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعداز بلوار خلیج به وقوع پیوسته است. وی افزود: دقایقی پس از وقوع حادثه نیروهای آتش‌نشانی پس از تماس با سامانه ۱۲۵ به محل اعزام و مشخص شد یکدستگاه سواری سوزوکی با ۳ سرنشین با کامیون حامل بار برخورد کرده است. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: براثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و یک نفر به‌شدت مصدوم شده است.

قاچاقچیان تریاک دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان کرمان، از ناکامی قاچاقچیان در انتقال 264 کیلو و 800 گرم تریاک، دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه خودرو در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و شهرستان جیرفت خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری موادمخدر مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ماموران پلیس شهرستان جیرفت پس از دریافت این خبر، با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مرکز استان، مسیر تردد قاچاقچیان را تحت کنترل خود قرار داده و در نهایت طی یک عملیات منسجم خودروی پژو 405 حامل موادمخدر و خودروی زانتیا راه‌پاک‌کن را در پارکینگ یک هتل در شهر جیرفت توقیف و در بازرسی از خودروی پژو، 264 کیلو و 800 گرم تریاک را کشف و 2 قاچاقچی را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، بیان داشت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری خوب مردم اجازه نخواهد داد سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار