| کد مطلب: ۱۰۰۸۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

نبود انسولين

کمبود انسولين و نبودن آن مشکلات جدي و جبران‌ناپذيري را براي بيماران ديابتي رقم مي‌زند از مسئولان تقاضا داريم که فکري به حال نبود انسولين و مشکلات بيماران ديابتي کنند. زيرا از بي‌انسوليني بيماران ديابتي يا کور مي‌شوند يا کليه و يا قلب آنها آسيب مي‌بيند و جبران ناپذير است.

يک شهروند از کرج

شهرداري آرادکوه

ما ساکن شورآباد کهريزک هستيم. متأسفانه در اين اوضاع کرونا و فراگيري کرونا شهرداري آرادکوه هر روز اقدام به آزادسازي بوي نامطبوع زباله مي‌کنند و باعث انتقال انواع و اقسام بيماري از طريق تنفسي براي ساکنين اين منطقه مي‌شوند از مسئولان عاجزانه تقاضا داريم به اين موضوع رسيدگي کنند تا مشکلات اهالي رفع گردد.

حسني از شورآباد

وضعيت اينترنت

لطفاً اگر امکانش هست وضعيت اينترنت را از نهادهاي زيرربط پيگيري کنيد چرا که کيفيت اينترنت خيلي پايين آمده و حتي سايت‌هاي داخلي هم فيلتر شده است و اين روزها سايت‌ها بشدت در حال فيلترينگ هستند و براي باز شدن بعضي از سايت ها نياز به فيلترشکن است .

سعيدي از تهران

وضعيت بورس

بورس وضعيت اسفناکي دارد و مشکلات زيادي را براي مردم ايجاد کرده است. بيشتر سرمايه‌مان را واريز کرديم در بورس و در حال حاضر پول خودمان هم در حال سوخت است. از مسئولان بورس درخواست داريم که لااقل پول خودمان را بدهند ما سود نخواستيم؟!

حشمت از تهران

ازدحام در بازار تهران

ازدحام جمعيت ديروز در بازار سبزه ميدان تهران خبر از جهش ويروس کرونا دارد. مردم جلوي رستوران صف 70 متري ايستاده‌اند بهتر آن بود تا اين ويروس منحوس ريشه کن نشده رستوران‌ها بازگشايي نشوند حالا مگر نمي‌گوييد که ويروس جهش يافته انگليسي هم در کشور شيوع پيدا کرده است.پس چرا تعطيلي‌ها و محدوديت‌هاي کرونايي تهران را شروع نمي‌کنيد .

سلامي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار