بستن
کد خبر: ۱۵۱۳۵۴۶

۶۲ نماینده از تجمع مقابل مجلس انصراف دادند

۶۲ نماینده از تجمع مقابل مجلس انصراف دادند
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که پیش‌تر از برگزاری تجمعی مقابل ساختمان مجلس خبر داده بودند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند این برنامه لغو شده است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛‌ نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از لغو برنامه حضور خود مقابل مجلس خبر دادند.

این نمایندگان پیش‌تر اعلام کرده بودند روز یکشنبه مقابل ساختمان مجلس حضور خواهند یافت، اما اکنون با اشاره به تشکیل جلسه هیئت‌رئیسه مجلس و تعیین زمان برگزاری صحن علنی، از انصراف خود از این تجمع خبر داده‌اند.

در بیانیه منتشرشده آمده است که با مشخص شدن زمان برگزاری جلسه علنی مجلس، برنامه حضور نمایندگان مقابل ساختمان مجلس منتفی شده است.

انتشار :
منبع: همشهری آنلاین
آخرین اخبار