به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیهای از لغو برنامه حضور خود مقابل مجلس خبر دادند.
این نمایندگان پیشتر اعلام کرده بودند روز یکشنبه مقابل ساختمان مجلس حضور خواهند یافت، اما اکنون با اشاره به تشکیل جلسه هیئترئیسه مجلس و تعیین زمان برگزاری صحن علنی، از انصراف خود از این تجمع خبر دادهاند.
در بیانیه منتشرشده آمده است که با مشخص شدن زمان برگزاری جلسه علنی مجلس، برنامه حضور نمایندگان مقابل ساختمان مجلس منتفی شده است.