به گزارش آرمان ملی؛ذ تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملتهای ۲۰۲۶ در فرانسه به مصاف آمریکا رفت و با نتیجه ۳ بر ۰ باخت.
ستهای این بازی با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰ و ۳۱-۲۹ به سود آمریکاییها به پایان رسید.
تیم ملی چهارشنبه در بازی اول این هفته به فرانسه باخت.
شکست مقابل آمریکا پنجمین باخت ایران از ۶ مسابقه لیگ ۲۰۲۶ است!
شاگردان پیاتزا از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۵ تیر مقابل ژاپن تیم بدون شکست رقابتها قرار میگیرد.