به گزارش آرمان ملی آنلاین، کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی غنا، پس از تساوی بدون گل مقابل انگلیس با لحنی کنایهآمیز از عملکرد کمکداور ویدیویی (VAR) انتقاد کرد و معتقد بود تیمش از یک ضربه پنالتی آشکار محروم شده است.کیروش در نشست خبری پس از بازی با اشاره به برخورد ازری کونسا با پرینس آدو در محوطه جریمه گفت: «ما موقعیتهای خوبی داشتیم و حتی میتوانم بگویم انگلیس خوششانس بود؛ خیلی خوششانس. یک بار دیگر VAR رفت قهوه بخورد. البته طبیعی است، من هم گاهی دوست دارم قهوه بنوشم، اما آن صحنه یک پنالتی واضح و حتی کارت قرمز بود.»سرمربی غنا در ادامه با زیر سؤال بردن تصمیم داوران افزود: «آیا کسی درباره این صحنه تردید دارد؟ کسانی که بازی را دیدند شک دارند یا فقط من که کنار زمین بودم چنین نظری دارم؟» کیروش همچنین با لحنی طعنهآمیز عملکرد سیستم VAR را زیر سؤال برد و گفت درباره کارایی این فناوری در مسابقات جام جهانی تردیدهایی دارد.