هفته دوم رقابتهای لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۶ ازسوم تا هفتم تیرماه با ۳۶ بازی برگزارمی شود.
تیمهای شرکت کننده در شهرهای اورلئان (فرانسه)، گلیویسه (لهستان) و لولیانا (اسلوونی) به میدان میروند.
تیم ملی ایران به ترتیب مقابل فرانسه، آمریکا، ژاپن و کوبا به میدان میرود که بازی تیم ملی با فرانسه به جهت تداخل با جام جهانی فوتبال از شبکه ورزش پخش خواهد شد.
روزپنجشنبه ۴ تیرساعت ۱۸:۳۰ والیبالیستهای کشورمان با تیم ملی آمریکا بازی دارند که این مسابقه ازبرنامه توپ و تورزنده به روی آنتن میرود ومهدی دیوی گزارش این مسابقه را به عهده دارد.
بازی بعدی تیم ملی کشورمان با ژاپن روزجمعه ۵ تیر ساعت ۱۸:۳۰ است و گزارشگری این مسابقه به عهده کیومرث کرده میباشد.
شاگردان پیاتزا در هفته اول مقابل آرژانتین به برد رسیدند و سه باخت مقابل برزیل، بلغارستان و بلژیک داشتند.
علاقمندان به ورزش والیبال میتوانند این دو بازی را از شبکه سه تماشا کنند.