| کد مطلب: ۱۰۵۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

جنگ‌ روانی جدید علیه خاتمی

محمد ابطحي، فعال سياسي نوشت: يکي از اساتيد برجسته دانشگاه شهيد بهشتي گزارشي از جلسه شب جمعه اين هفته با آقاي دکتر روحاني وعبدا... نوري درمنزل آقاي خاتمي. ‎متن را برايم فرستاد. يک جمله‌اش به ادبيات رئيس ما نمي‌خورد. با آقاي خاتمي صحبت کردم. معلوم شد نه جلسه‌اي بوده و نه خبر داشته که چنين دروغ‌هايي بنامش نوشته‌اند. ‎جنگ رواني چه مي‌کند. براي اينکه قابل باور باشد اول متن نوشته بودند که به‌زودي فيلم اين جلسه‌ پخش خواهد شد. ‎خيلي‌ها مي‌دانند که چرا به‌رغم اين همه اتفاقات، براي دوسوي سياست در داخل و خارج همچنان خاتمي مورد بهتان قرار مي‌گيرد و هر روز به او حمله مي‌کنند.

ايران در قبال اروپا چه مي‌کند؟ نماينده همدان در مجلس طي تذکري به اتحاديه اروپا به‌دليل تحريم سپاه پاسداران و کشور سوئد به‌دليل اهانت به قرآن کريم، گفت: به اين کشورها مي‌گويم که به‌دنبال استقلال خود باشند چراکه امروز تلفن سران اين کشورها تحت شنود آمريکاست. احمدحسين فلاحي تصريح کرد: اين کشورها ذلت و ننگي را که بر کشورهاي خودشان وجود دارد، جمع کنند و متعرض به نظام جمهوري اسلامي، سپاه پاسداران و کتب آسماني نشوند. وي بيان کرد: از دولت مي‌خواهم سيستم مديريتي را که از مديران دولت سابق در آن حضور دارند و موجب بسياري از مشکلات در تصميم‌گيري‌ها مي‌شود، پاکسازي کند.

رئيس فراکسيون زنان و خانواده مجلس با اشاره به اعتبارات حوزه زنان در لايحه بودجه 1402 گفت: در لايحه بودجه 1402 دولت در چند بخش به موضوع زنان پرداخته و اعتباراتي در نظر گرفته است که نياز به بررسي دارد. فاطمه قاسم‌پور افزود: نخست در تبصره 9 اين لايحه، کليه دستگاه‌هاي اجرايي مکلف شده‌اند که تا يک درصد از اعتبارات هزينه‌اي خود را در امور مربوط به زنان، خانواده و جمعيت هزينه کنند. اين هزينه‌کرد به استثناي موارد مربوط به حقوق و دستمزد، يارانه‌ها و رفاه اجتماعي است که اين تبصره چند نکته مهم دارد. وي افزود: در واقع آنچه به موضوع زنان تعلق خواهد گرفت، اندک خواهد بود، هرچند اگر درست برنامه‌ريزي شود مي‌توانيم شاهد اتفاقات بزرگي باشيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار