| کد مطلب: ۱۰۴۹۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

ما آماده مذاکره هستیم

محمدجواد لاريجاني، تحليلگر مسائل سياسي گفت: برجام يک کج‌راه است و ما نبايد به اين کج‌راه دل ببنديم و نبايد به آن دلبستگي صورت گيرد. ما امروز بهاي برجام را پرداختيم و بايد تلاش کنيم که کالاي آن را دريافت کنيم و کالاي برجام هم براي ما اين است که تحريم‌ها بايد برداشته شود و طرف مقابل حتي بايد به‌خاطر تاخير در اجراي تعهداتش خسارت هم پرداخت کند، بنابراين استراتژي ما بايد اين موضوع باشد. البته بايد مذاکرات را ادامه دهيم ما مذاکرات را قطع نکرده‌ايم مذاکرات را طرف مقابل قطع کرده است و ما آماده مذاکره هستيم.

وضعيت اقتصادي مطلوب نيست و اين سوال مطرح مي‌شود که مقصر کيست؟ جواد نيک‌بين، عضو کميسيون فرهنگي مجلس مي‌گويد: دعوت از سيدابراهيم رئيسي براي ورود به انتخابات دليل بر اين نيست که عملکردش را تائيد مي‌کنيم؛ ما حمايت کرديم و حمايت هم مي‌کنيم. رئيسي فردي باتقوا و کاردرست و قوي است. اما نظر من اين است، افرادي که در اجرا هستند قوي نيستند. ما در حوزه اقتصادي دولت تغيير خواهيم داشت، احياي برجام در وضعيت فعلي تاثيرگذار خواهد بود؛ برجام اجازه ورود و خروج ارز را به کشور خواهد داد و تحريم‌ها را کم مي‌کند.

ظاهرا قرار نيست محدوديت‌هاي فضاي مجازي رفع شود. جليل رحيمي جهان‌آبادي، نماينده مجلس گفت: اينترنت را هم مي‌خواهيد محدود کنيد، اينستاگرام و واتساپ و تلگرام را هم محدود کنيد. آيا مي‌توانيد کشور را به اين شيوه اداره کنيد؟ اين نسل جديدي که الان در کشور دارد زندگي مي‌کند با نگاه‌کردن به اين سياست‌هاي ما فقط دارد افسوس مي‌خورد، عصباني مي‌شود. من به‌عنوان يکي از 290 نماينده‌اي که ملت در مجلس انتخاب کرده‌اند فکر مي‌کنم براي حل مشکلات کشور نياز به اصلاحات اساسي در ساختارها، روش‌ها، ديدگاه‌ها و سياست‌ها داريم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار