| کد مطلب: ۱۰۶۶۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

آخرین وضعیت آرش میراحمدی / 8 ماه سر کار نرفته‌ است

آرمان ملی : مرجان صفابخش، همسر آرش میراحمدی که به‌تازگی به بیماری سرطان مبتلا شده، گفت: محبتی که مردم به آرش دارند برای من بسیار شیرین است.

آخرین وضعیت آرش میراحمدی / 8 ماه سر کار نرفته‌ است

به وسعت ایران دارند به این بازیگر انرژی می‌دهند و او را خوشحال می‌کنند. مرجان صفابخش طراح صحنه و کارگردان و همسر این بازیگر در گفت‌وگو با «ایرنا»، با بیان اینکه حال روحی و جسمی آرش خوب است، توضیح داد: آرش کمی ضعف کلی دارد. شیمی درمانی را شروع کرده تا به قلب دشمن برود و شکستش بدهد. او با بیان اینکه آرش عضو صندوق هنر است، افزود: همسرم بیمه تکمیلی نداشت. آقای پژمان بازغی و خانم نعیمه نظام‌دوست پیگیری کردند که از بیمه تکمیلی برخوردار شود. آقای افشار انجمن تئاتر کمدی هم تماس گرفتند و پیگیری کردند. همان‌طور که می‌دانید سرطان یک بیماری لاکچری و خیلی گران است. درمانش پول زیادی می‌خواهد و فقیر و غنی نمی‌شناسد.

ضمن اینکه برخی بیمارستان‌ها شلوغ هستند و برای تزریق شیمی‌درمانی باید در صف بایستیم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در بیمارستان‌های خصوصی و کلینیک‌ها تزریق را انجام دهیم. صفابخش ادامه داد: حدود ۸ ماه طول کشید تا فهمیدیم آرش به این بیماری مبتلاست. در یکی از بیمارستان‌ها پاتولوژی انجام داد که در نتیجه‌اش نوشته بودند هیچ بافت سرطانی وجود ندارد. پزشک‌مان پیگیری کرد و دوباره همه مراحل را در بیمارستان جم انجام دادیم که تشخیص دادند که سرطان پانکرانس دارد. وی درباره انگیزه‌شان از اطلاع‌رسانی درباره این بیماری در فضای مجازی تاکید کرد: در صفحه آرش روند شیمی‌درمانی را توضیح می‌دهیم. چون کسانی هستند که نمی‌دانند وقتی بیمار شدند باید چکار کنند.

خانم نظام‌دوست ابتدا در صفحه‌اش درباره بیماری آرش گفت و یک عده نگران شدند. من به آرش گفتم خودت یک ویدئو منتشر کن و همه چیز را توضیح بده. من نگران بودم بازخورد بدی داشته باشد. چقدر انسان‌های خوب داریم و همه دارند آرزوی سلامتی می‌کنند. همسر آرش میراحمدی افزود: صاحبخانه شش سال پیش ما زنگ زده و احوال آرش را پرسیده است. آرش وقتی این تماس‌ها را می‌بیند خیلی خوشحال می‌شود. او ۸ ماه از کار دور بوده ولی هنوز مردم دوستش دارند و فراموشش نکرده‌اند. البته تماس‌هایش را من جواب می‌دهم. چون خودش حوصله تلفن جواب دادن را ندارد. من از شما خواهش می‌کنم از انرژی خوب مردم بنویسید و برای ما بگویید. صفابخش درباره وضعیت شغلی آرش میراحمدی بیان داشت: او نزدیک به هشت ماه است که بیمار است و سر کاری نرفته است. خود من هم سرکاری نرفتم چون باید پرستاری می‌کردم. در این مدت برای صفحه‌اش هم ویدئویی نساخته است. چون روحیه و جانش را نداشته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار