| کد مطلب: ۱۱۰۵۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

لیست قیمت انواع کانکس های ویلایی، اداری، نگهبانی و فروشگاهی

قیمت انواع کانکس های ویلایی، اداری، نگهبانی و فروشگاهی به ابعاد، نوع کانکس، نیاز مشتری و کیفیت مواد اولیه بستگی دارد.

لیست قیمت انواع کانکس های ویلایی، اداری، نگهبانی و فروشگاهی

قیمت کانکس در بازار متغیر است و به دلیل تنوع بالای کانکس‌ها، ارائه لیست قیمت کلی برای همه کار دشواری است.

قیمت گذاری بر اساس نیاز و درخواست‌های مشتریان در نظر گرفته شده و هزینه مورد نظر برآورد دقیق می‌شود. کانکس‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای امکانات و ویژگی‌ها گوناگون هستند. از همین رو برای تعیین قیمت کانکس بایستی تمامی این مسائل را در نظر گرفت.

البته نوسانات بازار ارز نیز بر روی قیمت انواع کانکس تاثیر دارد. به همین خاطر عزیزانی که قصد خرید دارند، بایستی از مراکز فروش معتبر قیمت به روز دریافت کنند. اگر شما خواستار یک اتاق کوچک هستید یا به دنبال یک خانه ویلایی با تمامی امکانات می‌باشید، می‌توانید به صورت اختصاصی آن را سفارش دهید. انواع کانکس در مدت زمان کوتاه ساخته شده و آماده تحویل به مشتریان عزیز هستند.

قیمت انواع کانکس ویلایی

اگر شما صاحب یک ملک باغی هستید و به دنبال یک خانه کامل با تمامی امکانات می‌باشید، کانکس ویلایی بهترین گزینه محسوب می‌شود. زیرا کانکس‌های ویلایی قابلیت مونتاژ و دمونتاژ دارند، در مدت زمانی کوتاه ساخته می‌شوند و قیمت ارزان‌تری نیز خواهند داشت.

قیمت کانکس ویلایی بر اساس ابعاد آن و به صورت متری محاسبه می‌گردد. البته امکانات داخلی کانکس نیز بر روی قیمت کلی کانکس تاثیر دارد. از امکانات داخلی می‌توان به اتاق خواب، سرویس بهداشتی، درب و پنجره، آشپزخانه، سیستم گرمایش و سرمایش و… اشاره کرد.

شروع قیمت کانکس ویلایی از متری 4,500,000 تا 12,000,000 است. برای مثال شروع قیمت کانکس ویلایی 6 متری با ابعاد 2/5*6 از 5.700.000 تا 11.000.000 می‌باشد. قیمت کانکس ویلایی 12 متری نیز بر اساس امکانات متغیر است. بر همین اساس، هر چه متراژ کانکس بیشتر باشد، بدون شک قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد شد. از همین رو قیمت کانکس ویلایی 100 متری از قیمت کانکس ویلایی 80 متری بیشتر بوده و قیمت کانکس ویلایی 60 متری از آن دو کمتر است.

2

قیمت انواع کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی معمولا دارای یک فضای کوچک 2*2 متر است و در مناطق مختلف برای نظارت بر عبور و مرور قرار می‌گیرد. به همین خاطر، از جمله قیمت مناسب‌ترین نوع سازه‌های پیش ساخته محسوب می‌شود. زیرا نیاز به امکانات خاصی ندارد و قیمت آن از ساخت یک ساختمان دائمی کمتر است.

شروع قیمت کانکس نگهبانی با ابعاد 2*2 متر از 9/800/000 تومان است و هر چه امکانات و ابعاد سازه بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می‌یابد.

عمر مفید کانکس نگهبانی بین 3 تا 5 سال بوده و برای شهرک‌های صنعتی، نگهبانی از یک محله، کارگاه‌های ساختمانی و… بهترین انتخاب محسوب می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت انواع کانکس نگهبانی با مراکز فروش معتبر تماس بگیرید. کارشناسان فروش، شما را راهنمایی می‌کنند تا خرید مناسبی داشته باشید.

قیمت انواع کانکس اداری

کانکس‌های اداری سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که برای دفتر کار استفاده می‌شوند. این کانکس‌ها کاربردهای فراوانی دارند و برای انواع اداره جات مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت کانکس اداری بر اساس امکانات آن و نوع کانکس تعیین می‌شود. خدماتی که کانکس ارائه می‌دهد نیز بر روی قیمت کانکس تاثیر گذار است.

3

به همین دلیل برای سفارش کانکس اداری ابتدا بایستی نیازهای کانکس مشخص شود. سپس امکانات سازه نیز تعیین شده و کانکس مورد نظر خریداری شود. متراژ این سازه نیز بر روی قیمت تاثیر دارد.

اداره‌های مختلف بر اساس نیاز خود می‌توانند انواع کانکس اداری را با ابعاد مختلف سفارش دهند. کانکس‌های اداری معمولا دارای 2 اتاق یا بیشتر هستند و یک آبدارخانه دارند. قیمت آن‌ها نیز کاملا به صرفه می‌باشد و به راحتی قابل سفارش است.

قیمت انواع کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی یا کیوسک مطبوعاتی یکی از سازه‌های پیش ساخته ارزان قیمت است که مزایای بسیاری دارد. این نوع از کانکس درخواست بالایی برای سفارش دارد و سازه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود.

کانکس یا کیوسک فروشگاهی در عین سادگی، می‌تواند انواع خدمات را ارائه دهد و در تمامی نقاط شهر به سادگی نصب شود. از کانکس فروشگاهی می‌توان به عنوان دکه‌های مطبوعاتی، بوفه‌های بین راهی، واحدهای فروشگاهی کوچک و… استفاده کرد.

شروع قیمت کانکس فروشگاهی با متراژ 4 متر از 33/100/000 تا 47/800/000 است. اگر امکانات و متراژ کانکس بالاتر رود نیز قیمت آن بیشتر می‌شود. شما عزیزان می‌توانید بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهید، کانکس مورد نیاز را با بالاترین کیفیت خریداری کنید. کانکس‌های فروشگاهی معمولا داری قفسه بندی برای ارائه بهتر محصولات هستند. اگر این کانکس‌ها از ساندویچ پانل ساخته شوند، کیفیت بالایی داشته و در برابر نفوذ آب به داخل مقاوم می‌باشند.

قیمت انواع کانکس به چه ویژگی‌هایی بستگی دارد؟

قیمت انواع اتاقک‌های پیش ساخته قابل حمل به ابعاد، کیفیت، طرح و منطقه قرار گرفتن سازه بستگی دارد. از همین رو برای سفارش و خرید کانکس بایستی چک لیستی از متریال به کار رفته تهیه نموده و آن را به فروشنده محصول ارائه دهید. فروشنده محصول بر اساس نیازهای مشتری و مشخصات فنی، لیست به روز قیمت انواع کانکس را ارائه می‌دهد.

برای خرید انواع کانکس به یاد داشته باشید که کیفیت حرف اول را می‌زند. به همین دلیل کیفیت را فدای قیمت پایین نکرده و به دنبال محصول با کیفیت باشید. کانکس‌های ارزان قیمت بی کیفیت، پس از مدت کوتاهی دچار خسارت و خرابی می‌شوند و توجیه اقتصادی ندارند.

کانکس‌ها دارای چهار دیوار برای اسکان موقت هستند و کاربردهای وسیع دارند. این کانکس‌ها می‌توانند در دو نوع چرخ‌دار و ثابت تهیه شده و مورد استفاده قرار گیرند. بهترین متریال برای ساخت این سازه‌ها ساندویچ پانل است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

عوامل موثر بر قیمت انواع کانکس

کانکس‌ها دارای کاربردهای مختلف هستند و در اندازه‌های گوناگون ساخته می‌شوند. از عوامل موثر بر قیمت این سازه‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ابعاد کانکس: ابعاد و اندازه کانکس از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت است. به طور کلی، هر چه کانکس بزرگتر باشد، مقدار مواد اولیه ساخته شده برای آن بیشتر بوده و قیمت آن نیز بیشتر می‌باشد. کانکس‌ها دارای ابعاد استاندارد هستند و هر شخصی بر اساس نیاز خود سازه مورد نظر را انتخاب می‌کند. رایج‌ترین ابعاد کانکس شامل کانکس‌های 3 متری، 6 متری و 12 متری می‌شود. البته امکان سفارشی سازی کانکس نیز برای مشتریان عزیز وجود دارد.
  • مواد اولیه به کار رفته: انواع کانکس می‌توانند با مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شوند. بدون شک کانکس‌های با کیفیت دارای قیمت بیشتری نیز می‌باشند. به طور کلی مصالح خوب دارای مزایای بسیاری هستند. کانکس‌هایی که با پروفیل‌های فلزی درجه یک ساخته می‌شوند، مقاومت بالایی دارند و از خراب شدن سازه جلوگیری می‌کنند.
  • امکانات کانکس: هر چه امکانات داخلی یک سازه بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت آن بیشتر می‌شود. از همین رو کانکس نگهبانی ساده قیمت کمتری به نسبت کانکس ویلایی فول امکانات دارد.
  • نوسانات بازار ارز: از آنجایی که مواد اولیه به کار رفته در کانکس از آهن است، نوسانات بازار ارز و آهن بر روی قیمت تاثیر دارد. به همین خاطر نیز برای خرید انواع کانکس، ابتدا بایستی استعلام قیمت گرفته و سپس سفارش محصول را ثبت کرد.

قیمت انواع کانکس سفارشی

کانکس سفارشی بر اساس درخواست و سفارش خریدار ساخته می‌شود و قیمت متفاوتی دارد. قیمت کانکس بر اساس متر مربع تعیین می‌گردد، به همین دلیل این هزینه‌ها بر اساس امکانات سازه متغیر است.

در حال حاضر قیمت هر متر مربع کانکس از 1/230/000 تومان تا 8/500/000 تومان می‌باشد. انواع کانکس ویلایی، اداری، نگهبانی و فروشگاهی قابلیت سفارشی سازی دارند و در مدت زمان بین 1 هفته تا چند ماه ساخته می‌شوند.

زمان آماده سازی کانکس‌های سفارشی بر اساس امکانات آن‌ها تعیین می‌گردد. معمولا کانکس‌های ویلایی که متراژ و امکانات بیشتری دارند، زمان آماده‌سازی طولانی‌تری نیز خواهند داشت. البته شما عزیزان برای خرید انواع کانکس سفارشی بایستی با مراکز فروش معتبر تماس بگیرید. سپس می‌توانید بر اساس بودجه خود، کانکس مورد نظر را سفارش دهید. کانکس‌های سفارشی دارای متراژ، امکانات و طرح دلخواه هستند. این سازه‌ها با بهترین کیفیت ساخته می‌شوند و برای اسکان موقت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار