| کد مطلب: ۱۱۱۶۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

مهندس ناصری: تحقق بیش از 101 درصدی تولید، گواهی بر شایستگی کارگران نفت و گاز مارون است

آئین تجلیل از کارگران نمونه سال 1402 شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار شد و مدیر عامل این شرکت با اشاره به اینکه تحقق فراتر از برنامه تولید در سال گذشته، ملاک دستیابی به اهداف تولیدی سازمان به شمار می آید، تاکید کرد که بخش بزرگی از این مهم توسط کارگران شایسته شرکت به عنوان سربازان خط مقدم تولید به دست آمده است.

مهندس ناصری: تحقق بیش از 101 درصدی تولید، گواهی بر شایستگی کارگران نفت و گاز مارون است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری با اشاره به  اهمیت نقش آفرینی افراد در سازمان، اظهار داشت: کارمند یا کارگر بودن در قبال مسئولیت سنگینی که به ما سپرده شده است، اهمیتی ندارد و بارها مشاهده شده است که کارگران در بزنگاه های عملیاتی و لحظات سخت، تولید را پایدار نگاه داشته و به راستی از جان مایه گذاشته اند.

وی افزود: افزون بر دستاودهای تولیدی، کارگران شریف و متعهد شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز درخشان ظاهر شده و خدمات ارزنده ای را در بخشهای عمران، فرهنگ و آموزش به همجواران محترم تاسیسات ارائه داده اند.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون،  برگزاری این آئین را تجلیل از کلیه هزار و 773 نفر کارگر شرکت یعنی 61 درصد سرمایه های  انسانی سازمان دانست و گفت: تلاش های کارگران محترم شرکت قابل جبران نیست اما بر خود واجب دانستیم تا در این مراسم، تلاش های این عزیزان را به نحو شایسته ای ارج نهیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از 67 کارگر نمونه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون که با نظر مدیران و روسای ستادی و عملیاتی انتخاب شده بودند، تجلیل شد.  

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار