| کد مطلب: ۱۱۱۶۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

امضای توافق نامه سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در طرح تولید الیاف شیشه

روسای هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) جهت سرمایه گذاری مشترک در اجرای طرح تولید الیاف شیشه توافق نامه مشارکت امضاء کردند .

امضای توافق نامه سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در طرح تولید الیاف شیشه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش ایدرونیوز ، امضای این توافق نامه مشارکت در پی تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت جهت سرمایه گذاری ایدرو و ایمیدرو در خصوص این طرح صورت گرفت که به امضای بابک احمدی رئیس هیات عامل ایدرو و محمدرضا موثقی نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو رسید .

براساس این توافق نامه ، مشارکت ایدرو و ایمیدور در اجرای طرح تولید الیاف شیشه از طریق افزایش سرمایه شرکت گسترش الیاف شیشه مرند و واگذاری حق تقدم سهام به ایمیدرو است .

محل احداث این کارخانه در زمینی به وسعت ۱۱ هکتار و با ظرفیت سالانه ۳۰ هزار تن محصول در شهرستان مرند واقع است .

میزان سرمایه گذاری پروژه در حدود ۶۸۳ میلیون یوآن خواهد بود که بخش اعظم آن از طریق فاینانس تأمین خواهد شد.

احداث کارخانه تولید الیاف شیشه در مقیاس صنعتی برای نخستین بار در کشور علاوه بر جلوگیری از واردات محصولات مشابه و صرفه جویی ارزی سالیانه به میزان حداقل ۵۰ میلیون دلار می تواند منجر به بومی سازی تکنولوژی و رونق زنجیره تأمین صنایع کامپوزیتی گردد.

تولید الیاف شیشه که در زنجیره فرآروی مواد معدنی قرار دارد، ماده اصلی مواد و محصولات کامپوزیتی است که در صنایع مختلف مانند خودرو ، انرژی های نوین ، شیمیایی و پتروشیمی، ساختمانی و دریایی کاربرد دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار