| کد مطلب: ۱۱۱۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

رشد ۵۳۱ درصدی مبلغ، اعتبارات اسنادی ریالی پست بانک ایران تا پایان فرودین ماه سال جاری

اداره کل اعتبارات پست بانک ایران از رشد ۵۳۱ درصدی مبلغ اعتبارات اسنادی ریالی بانک تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: با ارزیابی ماهانه مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، طی ماه گذشته تعداد اعتبارات اسنادی ریالی ۱۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۲رشد داشته است.

رشد ۵۳۱ درصدی مبلغ، اعتبارات اسنادی ریالی پست بانک ایران تا پایان فرودین ماه سال جاری

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ، بر اساس گزارش اداره کل اعتبارات بانک، مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران،۲۹ درصد تعهدات بانک، برای صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی را بر طبق اهداف کمی، پایش و پویش بانک در سال ۱۴۰۳ محقق کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان اصفهان ۴۰ درصد کل عملکرد تعهدات (صادره) در صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی تا پایان فروردین ماه گذشته را محقق کرده است و مدیریت شعب استان کردستان و منطقه شرق استان تهران با ۱۱.۹ و ۶.۷ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، ایلام با ۹۷ درصد تحقق عملکرد تعهدات (صادره) مطابق اهداف کمی پایش و پویش بانک تا پایان سال، در صدر کشور و مدیریت شعب استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۸۸ و ۸۱ درصد تحقق در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار