| کد مطلب: ۱۱۱۲۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت آلومینای ایران با دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

دکتر شه بخش مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران با آقای دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی دیدار داشتند.

دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت آلومینای ایران با دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ مدیر عامل شرکت آلومینای ایران در دیدار با آقای دکتر حسین‌نژاد ضمن تبریک اعیاد نوروز و عید سعید فطر، از حماسه رزمندگان دلیر سپاه پاسداران تقدیر نمودند و از حمایت‌های همه‌جانبه استاندار محترم از شرکت آلومینای ایران برای حفظ تولید و انجام برنامه‌های توسعه شرکت تجلیل نمود.

در ادامه این دیدار مدیر مجتمع، مجری طرح هیدرات‌های ویژه، معاونین و مدیران شرکت آلومینا توضیحات مبسوطی از آخرین فعالیت ها و دستاوردهای بخش‌های مختلف شرکت در  سال گذشته ارائه نموده و برخی برنامه های شرکت در سال ۱۴۰۳  برای تحقق جهش تولید را گزارش نمودند.

در این دیدار استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: رشد ظرفیت اسمی صنایع استان به ویژه آلومینای ایران و کارخانه‌ی آلومینای جاجرم در سال جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت، زیرا این عامل در تحقق شعار سال کمک قابل توجهی خواهد کرد.

وی تحقق و تقویت کشور با ارتقای شاخص‌های اقتصادی را تنها از طریق افزایش تولید ممکن دانست و افزود: برای این مهم باید صنایع بیش از ظرفیت اسمی خود کار کنند و امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم تحولی در بخش تولید داشته باشیم.

وی با تاکید بر تلاش برای فعال تر کردن منابع راکد، افزود:  باید از روند فعلی خارج شویم و اعداد را تغییر دهیم تا توسعه به خوبی و هر چه بیشتر و سریعتر محقق شود.

حسین‌نژاد دلیل شکل گیری توده های جمعیتی و ماندگاری مردم در منطقه کویری جاجرم را وجود صنعت آلومینا دانست.

وی با تاکید بر تلاش ها برای تعیین تکلیف  معدن تاش، گفت: خوشبختانه شرکت آلومینای ایران در مجموع عملکرد خوب و مورد رضایتی داشته است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار