| کد مطلب: ۱۱۱۲۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

عرضه ۲۹۲ ملک در نخستین مزایده ۱۴۰۳/ املاک مفسد بزرگ اقتصادی به فروش گذاشته شد

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در نخستین مزایده املاک و مستغلات سال ۱۴۰۳ سازمان، ۲۹۲ ملک به فروش گذاشته شده است.

عرضه ۲۹۲ ملک در نخستین مزایده ۱۴۰۳/ املاک مفسد بزرگ اقتصادی به فروش گذاشته شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد از آغاز برگزاری نخستین مزایده املاک و مستغلات این سازمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده ۲۹۲ ردیف ملک در سراسر کشور عرضه شده است.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: املاک و مستغلات در این مزایده، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی با ارزش پایه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان عرضه شده است.

وی گفت: از جمله یکی از املاک با ارزشی که در این مزایده عرضه شده مربوط به یکی از مفسدان بزرگ اقتصادی است که با حکم دستگاه قضایی در اختیار سازمان قرار گرفته و شامل، یک مجموعه صنعتی با ۱۰ سوله،ساختمان کنترل باسکول و ۸٫۵ هکتار مساحت به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان است.

نورنژاد بیان کرد: این مزایده از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۸ فروردین آغاز شده و تا ساعت ۲۴روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه متقاضیان فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول افزود:  زمان رمزگشایی پیشنهادات روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت خواهد بود.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار