| کد مطلب: ۱۰۹۹۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

«بیمه‌نامه شِلِر» طرحی نوآور و نخستین در کشور

در سال‌های اخیر با افزایش ریسک مشاغل تقاضای مردم به بیمه حوادث افزایش یافته و بیمه البرز با رونمایی از طرح شلر توانسته تقریبا تمام نیازهای مشتریان را برآورده کند، به طوری که سه بیمه نامه در یک طرح ارائه شده و در مقایسه با طرح‌های سایر بیمه‌ها کارآمدتر است.

«بیمه‌نامه شِلِر» طرحی نوآور و نخستین در کشور

آرمان ملی آنلاین - بیمه حوادث، یکی از انواع بیمه اشخاص است که به دو دسته‌‌ی بیمه حوادث انفرادی و گروهی تقسیم می‌شود. در این بیمه‌نامه، افراد می‌توانند خود را برای مدیریت هزینه‌‌های حوادث ناشی از کار بیمه کنند، اما قابلیت هر یک از بیمه نامه‌ها برای مشتریان متفاوت است.

ترکیب نوآورانه‌ از پوشش‌های بیمه نامه و حوادث انفرادی

«بیمه‌نامه شِلِر» بیمه البرز ترکیب نوآورانه‌ای از پوشش‌های رایج بیمه نامه و حوادث انفرادی، با بهره‌برداری از خلاقیت‌های رشته عمر و سرمایه‌گذاری است که در قالب سه طرح به مشتریان ارائه می‌شود و کمک هزینه نگهداری در منزل از ویژگی‌های متمایز آن است که برای اولین بار در صنعت بیمه به مشتریان پرداخت می‌شود.

پرداخت مستمری ماهانه به مدت 50 سال در صورت فوت ناشی از حادثه و نقص عضو

شلر در واقع در راستای تکمیل سبد پوشش‌های بیمه شرکت بیمه البرز و توسعه فروش بیمه‌نامه‌های خرد و همچنین تکمیل پوشش بیمه‌ای راننده مقصر حادثه، بیمه‌نامه حوادث ترافیکی در قالب رشته حوادث انفرادی طراحی شده است و براساس آن در صورت بروز نقص عضو و از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده، کمک هزینه نگهداری در منزل به مدت ۵ سال و به‌صورت ماهانه به بیمه شده پرداخت می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بیمه نامه پرداخت مستمری ماهانه به مدت پنجاه سال در صورت فوت ناشی از حادثه و نقص عضو و از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده است. همچنین استفاده کننده از سرمایه بیمه در صورت فوت بیمه شده، ذینفع بیمه‌نامه و درصورت حیات وی، شخص بیمه شده است.

«بیمه‌نامه شِلِر» طرحی نوآورانه است که تاکنون توسط هیچ شرکتی ارائه نشده است

غرامت‌های اصلی بیمه حوادث انفرادی خطرات اصلی هستند که تحت پوشش تمام بیمه‌های حوادث انفرادی قرار دارند. بیمه شده می‌تواند پوشش‌های دیگر را هم به بیمه‌نامه‌اش اضافه کند. یکی از پوشش‌های اصلی حوادث انفرادی فوت است در این بخش «بیمه‌نامه شِلِر» طرحی نوآورانه است که تاکنون توسط هیچ شرکتی ارائه نشده و هزینه‌های پرداختی آن هم بالاتر از سایر شرکت‌هاست، برای نمونه غرامت فوت و نقص عضو ناشی از حوادث را تا سقف 900 میلیون تومان پرداخت می‌کند در صورتی که در دیگر شرکت‌ها این مبلغ به ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

همچنین آنچه بیمه شده «شِلِر» به علت وقوع حادثه از کارافتاده گردد و توانایی جسمی و روحی خود را به تشخیص پزشک معالج و به تایید پزشک معتمد از دست بدهد در طرح «بیمه‌نامه شِلِر» بیمه البرز ماهانه مستمری 3 تا 9 میلیون تومان ماهانه دریافت خواهد کرد.

در بیمه‌نامه «شِلِر» هزینه‌های پزشکی بین 50 تا 100 میلیون تومان پرداخت می‌شود

یکی از غرامت‌های فرعی بیمه حوادث انفرادی پرداخت هزینه‌های درمانی و پزشکی بیمه‌گزار تا سقف مشخص ‌شده در بیمه‌نامه است. در صورت بروز حادثه، در طرح «شِلِر» هزینه‌های پزشکی بین 50 تا 100 میلیون تومان پرداخت می‌شود. اما در برخی دیگر از شرکت‌های بیمه هزینه پزشکی ۱۰ تا ۲۰ درصد سرمایه فوت است.

منبع : اقتصاد سرآمدآنلاین

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار