| کد مطلب: ۱۰۹۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

دهمین آزمون استخدامی شرکت فولاد خراسان۲۷ بهمن برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» از برگزاری آزمون‌ استخدامی این‌شرکت برای جذب ۱۳۳ نفر در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، خبر داد.

دهمین آزمون استخدامی شرکت فولاد خراسان۲۷ بهمن برگزار می‌شود

آرمان ملی آنلاین - طهمورث جوان‌بخت با بیان این‌که جذب و به‌کارگیری جوانان توانمند و باانگیزه در بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی شرق کشور  با تکیه بر اصول شایسته‌گزینی، شفافیت، بی‌طرفی و برابری فرصت‌ها انجام می‌شود، افزود: برای نیل به این مهم و تامین عدالت استخدامی، آزمون کتبی استخدامی سال ۱۴۰۲ فولاد خراسان روز ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ با همکاری دانشکده فنی نیشابور برگزار می‌شود.

وی افزود: در استخدام کارکنان فولاد خراسان در همه رده‌ها، اولویت با نیروهای بومی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه است. در آزمون امسال نیز برای جذب نیروهای سطح اپراتور، ملاکِ بومی‌گزینی به طور صد در صد اعمال خواهد شد و در رده‌های کارشناسی نیز امتیاز ویژه برای نیروهای بومی در نظر گرفته شده است.

سرپرست «معاونت سرمایه‌های انسانی و سازمان‌دهی» فولاد خراسان نیز با بیان این که در آزمون بهمن ماه امسال فولاد خراسان ۱۳۳ نفر در رده‌های کارشناسی و اپراتوری به استخدام این شرکت درخواهند آمد، افزود: به‌کارگیری داوطلبان اشتغال در فولاد خراسان پس از برگزاری آزمون کتبی و طی مراحل  روانشناختی، ارزیابی مهارتی (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی و گزینش انجام می‌شود.

مروی تاکید کرد: آگهی استخدام در روزنامه‌های سراسری و محلی منتشر شده و داوطلبان استخدام در فولاد خراسان می‌توانند برای انجام مراحل ثبت نام و مطالعه ظرفیت‌ها، رشته‌های مورد نیاز و سایر شرایط آزمون از تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۲به نشانی اینترنتی:

Ksc.bmtc.ac.ir

مراجعه کنند. تمام اطلاع‌رسانی‌های بعدی به متقاضیان نیز از طریق همین نشانی اینترنتی دارای اعتبار است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار