| کد مطلب: ۱۰۸۷۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

بازدیدمسئولین اداره کل بنادرهرمزگان از عملیات اجرایی هیمکو

جمعی از مسئولین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از روند اجرایی پروژه‌ احداث اسکله و پایانه مکانیزه ریلی مواد فله معدنی بازدید کردند.

بازدیدمسئولین اداره کل بنادرهرمزگان از عملیات اجرایی هیمکو

آرمان ملی آنلاین - درحاشیه این بازدید مدیرعامل شرکت هیمکو ضمن ارائه گزارش از روند اجرایی پروژه احداث اسکله و پایانه مکانیزه ریلی مواد فله معدنی غرب بندرعباس ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی ‌اصولی و هدفمند مهندسین، این پروژه زیرساختی در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.

محسن نادری با بیان اینکه سرمایه گذاری در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات ترانزیتی و حمل ونقل نقش بسزایی در توسعه تجارت منطقه‌ای داردگفت: مهمترین اولویت مدیریت شرکت هیمکو تکمیل و بهره برداری مطلوب از پروژه‌ای‌ست که قادرخواهدبود علاوه برافزایش فعالیت های معدنی و صنایع وابسته به آن به رشد اقتصادی منطقه کمک کند.

وی گفت : همانطور که با نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت عملیات اجرایی پروژه را انجام می‌دهیم، رعایت شاخصه های کیفی نیز بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از کیفیت اجرا غافل نیستیم.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی حمل و نقل همراه مزیت‌ها و ویژگی‌های اسکله و پایانه مکانیزه را بر شمرد و گفت: با تکمیل این پروژه، علاوه بر افزایش ظرفیت و توان تخلیه و بارگیری مواد فله معدنی با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، زمان و هزینه های انجام عملیات کاهش می‌یابد و باعث افزایش بهره وری و کاهش آلودگی های محیط زیست می‌شود.

وی در پایان از حمایت و پشتیبانی مدیریت محترم اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان که نقش بسزایی در سرعت بخشی پروژه داشته است قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار