| کد مطلب: ۱۰۸۲۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست مدیریت امور و املاک اراضی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد؛

اخذ سند رسمی برای ۳۸۷۷ هکتار از اراضی منطقه در دو ماه اخیر

سرپرست مدیریت امور و املاک اراضی سازمان منطقه آزاد ارس از اخذ اسناد رسمی برای ۳۸۷۷ هکتار از اراضی به‌نام سازمان منطقه آزاد ارس طی ۲ ماه اخیر خبر داد .

اخذ سند رسمی برای ۳۸۷۷ هکتار از اراضی منطقه در دو ماه اخیر

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، وحید مقدم‌زاده در گفت‌وگو با رسانه سازمان از اخذ اسناد رسمی برای ۳۸۷۷ هکتار از اراضی به‌نام سازمان منطقه آزاد ارس طی ۲ ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: سند ۳۵۸۷ هکتار از اراضی ملی در قلی‌بیگلو به‌نام سازمان صادر شد تا طبق طرح جهت تولید و اشتغال‌آفرینی به سرمایه‌گذاران واگذار گردد.

وی افزود: اسناد رسمی ۲۹۰ هکتار زمین نیز در محدوده جلفا با کاربری صنعتی تحت مالکیت سازمان صادر گردید تا این اراضی برای پذیرش سرمایه‌گذاری‌های جدید به‌کار گرفته شود.

سرپرست مدیریت امور و املاک اراضی سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به تاکیدات مدیرعامل سازمان در تسریع امورات سرمایه‌گذاران، تصریح کرد: اقدامات لازم جهت تفکیک اسناد ثبتی فاز دو صنعتی، چهل هکتاری و گلخانه‌ای انجام و به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسال گردیده و به‌طور جد درحال پیگیری امورات از اداره مربوطه می‌باشد.‌

وی در پایان یادآور شد: همچنین در راستای اجرای طرح حدنگاری املاک و اراضی دستگاه‌ها و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی، با همکاری اداره ثبت اسناد و پیگیری این مدیریت ۱۱۰ فقره سند تک برگ اخذ گردیده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار