| کد مطلب: ۱۰۸۰۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

دکتر یعقوبی مطرح کرد ؛

موفقیت فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان گفت : شرکت فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن موفق بوده است و با شیوه های جدید ارتباطی، ابزارهای مختلف و فناوری های مدرن آماده پذیرفتن نقش های جدید است.

موفقیت فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن

آرمان ملی آنلاین - ایمان یعقوبی مدیر روابط عمومی فولاد سنگان در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه، با اشاره به رویکردهای مختلف روابط عمومی ها در سازمان در خصوص ارتباط روابط عمومی و رسانه گفت: مسیر حرکت روابط عمومی ها باید به سمت یکی شدن با رده های مختلف سازمان باشد تا با ایفای نقش واسط و تسهیلگر بتوانند رابطه ای دو سویه بین بدنه سازمان و جامعه برقرار نمایند و تلاش مستمر روابط عمومی تحکیم این روابط است.

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان ادامه داد: فولاد سنگان تا امروز با همراهی رسانه ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است. وی افزود : تمرکز ما در روابط عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می تواند نماینده ای برای فولاد سنگان باشد.

وی گفت: مدیریت بحرانها بخشی از وظایف روابط عمومی هاست و این امر جز با ابزار مناسب و حمایت اهالی رسانه و شناخت شرایط موجود امکان پذیر نیست.

ضرورت توجه رسانه ها به تولید محتوا برای نسل امروز

یعقوبی ادامه داد: وظیفه روابط عمومی ساختن و سرودن روایت خاص خود است تا خود را به جامعه بشناساند و ما در فولاد سنگان روایت خاص خود را ساختیم. در دورانی که صدای پای پست مدرنیسم به گوش می رسد که ماهیت واقعیت و حقیقت به چالش کشیده شده است شاهد بروز بحرانهای جدید هستیم که نیاز به بازخوانی روایت خود احساس می شود. وی بحرانهای هویتی و نسلی و عدم تناسب محتوا با ذائقه نسلهای جدید( Z و آلفا) را چالشی مهم دانست که موجب گسست یا عدم شناخت کافی نسلهای جدید از ماهیت صنعت و جامعع شده است.

یعقوبی عنوان داشت: در حالی که بیشترین فعالان حوزه مجازی از این دو نسل هستند محتوای متناسب و مورد پسند این نسل تولید نمی شود. رسانه ها باید به نسل های امروز و آینده در تولید محتوای خود توجه کنند زیرا اطلاع رسانی در خصوص این گونه عملکرد ها در حوزه صنعت برای نسل امروز دشوار شده است.

تحقیق و پژوهش از اصلی ترین مولفه های روابط عمومی مدرن است

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان استراژیک بودن، فرآیندمحوری، تحقیق و پژوهش و عمومی سازی را برخی از مولفه های روابط عمومی مدرن برشمرد و اظهار داشت که شرکت فولاد سنگان در گذار از روابط عمومی سنتی به مدرن موفق بوده است و با شیوه های جدید ارتباطی، ابزارهای مختلف و فناوری های مدرن آماده پذیرفتن نقش های جدید است. وی افزود: اکنون به دنبال روایتهای جدید و فرا رفتن از روایت قبلی هستیم و برساختن روایتهای خرد را بخشی از وظایف رسانه دانست که در ادامه خود روایتی کلی را تشکیل خواهند داد.

وی اضافه کرد: در عصری که در نگاه پست مدرنیستهایی چون ژان فرانسوا لیوتار  واقعیت و حقیقت مستقل وجود ندارد، رسانه ها با زبان خود با شناسایی سوژه و آبژه پروری روایت جدیدی از فولاد سنگان خواهند داشت.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت چنین نشستها و جلساتی برای تعامل و همکاری بیشتر و ایده پروری گفت: روایت های مختلف نشان دهنده ایده و زبان مختلف اشخاص و رسانه ها است.

در انتها مراسم اصحاب رسانه نیز ضمن تشکر از تعامل سازنده و همراهی روابط عمومی فولاد سنگان با رسانه ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار