| کد مطلب: ۱۰۷۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در نشست با رئیس دانشگاه چمران اهواز؛

رمز موفقیت صنایع فولادی استفاده از ظرفیت نخبگان است/اولویت فولاد اکسین بومی سازی و خودکفایی در تجهیزات است

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، همکاری صنایع با جوامع دانشگاهی را رمز موفقیت و راه‌حل اساسی برای برون‌رفت از بسیاری مشکلات دانست و بر استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی در صنعت فولاد، تاکید کرد.

رمز موفقیت صنایع فولادی استفاده از ظرفیت نخبگان است/اولویت فولاد اکسین بومی سازی و خودکفایی در تجهیزات است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش  روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه این شرکت و دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان تنها تولیدکننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه است و کارخانه این شرکت جزو هشت کارخانه تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید این شرکت یک میلیون و ۵٠ هزار تن در سال است، افزود: ورق های تولیدی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در صنایع کشتی سازی، ساخت مخازن بزرگ، لوله های نفت و گاز وغیره کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: بسیاری از کارکنان، متخصصان و مدیران این شرکت فارغ التحصیل دانشگاه های بسیار خوب نظیر دانشگاه شهید چمران هستند و از سطح دانش فنی بالایی برخوردارند.

محمدی با اشاره به کسب عنوان صادرکننده برتر کشور توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت: یکی از دلایل موفقیت های شرکت فولاد اکسین در رکوردشکنی ها و کسب عناوین مختلف و رتبه های برتر ملی، ارتباط بسیار خوب این مجموعه با دانشگاه و بهره گیری از توان و پتانسیل نیروهای متخصص و به کارگیری نخبگان در بدنه شرکت است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار